Da har vi vært noen dager på fjellet å kost oss!
Reiste opp på torsdag og hjemme igjen i dag.
Her prøver gullungen skiene sine igjen,
og denne gangen var det heldigvis veldig moro!
Morfar og gullungen koser seg i skiløypa!
Jeg har desverre måttet holde meg inne stort sett
på grunn av bekkenet.
De fleste dagene har det blåst litt,
og ikke egnet seg for å sitte stille ute i sola!
Her er hytta til min mamma og pappa,
hvor vi har kost oss masse de siste dagene!
Jeg på sofaen med interiørblader og bøker,
mens mann, barn og morfar har hatt noen timer ute i aktivitet :-)
(selvfølgelig har de fått med seg stort sett alt fra WM også)
Har tatt noen bilder av hytta så dere kan få se,
her er inngangspartiet!
Og bålhytta,
her ble det pølsegrilling på fredagen!
Godt å sitte "inne" å spise,
men samtidig få den kosen det er med pølser på grillen!
Velkommen til hytta!
Her er det hyttefarger og furu som regjerer,
men det funker jo tross alt på en fjellhytte ;-)












