onsdag 3. november 2010

Årets ønskeliste


Her er det både store og små ønsker,
og noen er kanskje litt vel store 
for å ligge under juletreet?!
Men det er jo lov å prøve seg...

1.Nytt kjøkken



(Noe ala det her som var avbildet i Vakre Hjem & Interiør nr.5)

2. Nytt bad

3. Symaskin
(ikke for avansert)

4. Gavekort på Gulskogen Senter
(så jeg blant annet kan handle på Kremmehuset)

5. Bøker
Ken Follet - Kjempenes Fall
Camilla Lackberg - Snøstorm og mandelduft
Camilla Lackberg - Havfruen
Camilla Lackberg - Fyrvokteren
Camilla Lackberg - Ulykkesfuglen

6. Innrammet bilde av gullungen min
(Et av bildene superflinke Susanne har tatt)

7. Kjærstetur

Mye mulig det kommer på noen fler ønsker etterhvert!

Oppdaterte ønsker:

8. 3D-ultralyd av den lille i magen - har bestillt selv!

9. Krølltang


10.Creme brulee brenner m/skåler


11. AGA Kullsyremaskin/brusmaskin

12. Gavekort hos LaMaison Ypsilon




8 kommentarer:

  1. Jeg liker store ønsker - har noen av dem vi og! Hehe...

    SvarSlett
  2. Har hengt min ønskeliste på kjøleskapet ; ) Der står det bla. kjøkken, symaskin, kjærestetur : D Så vi har mange like ønsker ja :)
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Herlige ønsker ♥ Jeg har sagt i 10 år jeg at jeg ønsker meg større bad og større gang/entrè, men har jeg fått det? Neeeiii:))
    Men har alltid fått veldig masse annet fint da:)

    Kjærestetur var et lurt ønskesyns jeg ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  4. MANGE bra ønsker!!!!
    Du kremmerhuset ppå Gulsk?!
    Har det kommet nå eller!? ops! gått glipp av noe!!
    klemmer

    SvarSlett
  5. Så smart å publisere ønskelisten sin på bloggen - det skal jammen jeg gjøre også! Ser frem til å treffes sener i dag! Klem fra Gro!

    SvarSlett
  6. Hei på deg og takk for sist!! ,))
    Så hyggelig å ses i går, jeg fikk jo dessverre ikke snakket med alle... men kanskje får jeg sjansen ved ett annet tilfelle ,))
    Nydelig blogg du har!!♥
    Legger meg til ;))
    Nyt helgen!! ;)))
    Klem Anki

    SvarSlett
  7. Hei hei.
    Takk for et kjempekoselig bloggtreff i går, var så koselig å bli kjent med deg og de andre jentene.
    Håper vi sees igjen på neste treff.

    Utrolig koselig blogg du har.

    Ha en fortsatt fin lørdagskveld :)

    Klem fra Stine

    SvarSlett
  8. Hei og tusen takk for sist! Det var en kjempekoselig og vellykka kveld! Masse latter, gode samtaler og glede :)

    Kos å hilse på deg!

    Ønsker deg en deilig søndag!

    Klem fra Tove

    SvarSlett