søndag 10. april 2011

Vinnerne!


Da er vinnerene trukket ved hjelp av random.org
Tilsammen ble det 164 lodd,
da jeg hadde trukket fra de som hadde lagt seg dobbelt o.l.
Utrolig gøy at så mange ville prøve lykken her hos meg,
og moro å gi noe tilbake!


Hovedpremie 1 ble vunnet av  


Hovedpremie 2 ble vunnet av  
Rødhettes verden med lodd nr.35


Trøstepremien ble vunnet av Guri  
med bloggen Livet i fjøset med lodd nr.125


Send meg en mail med navn og adresse,
så sender jeg premiene i løpet av uken!





8 kommentarer:

  1. Jahuu!!! Jeg har vunnet! :) Gleder meg til å få boka i posten :)
    Ha en flott søndagskveld videre :)
    Klæm Guri

    SvarSlett
  2. Eller var det en bok??? Uansett mottas det med takk :))

    SvarSlett
  3. Grattis til heldige vinnere!:-)
    God søndagskveld til deg!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  4. Gratulerer til de heldige vinnerne!:D

    SvarSlett
  5. Gratulere til de heldige vinnerne:)

    Ha en fin ny uke:)


    Klem Linda:)

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye til vinnerene! Det var jammen mange lodd som var utdelt. Imponerende.

    Ha en fin dag!

    ~elin~

    SvarSlett
  7. Så fine premier..

    Du 23 dager til termin, nå går det fort!!!!! Hold deg fast og kos deg masse, lad opp batteriene og gled deg masse!!! KLEM

    SvarSlett
  8. Hurra! Tusen takk for det! Gleder meg til premien kommer i posten! :D

    SvarSlett