fredag 24. juni 2011

Sommerferie og litt nytt...


Ja, da er det endelig sommerferie!
Jeg er forsåvidt i permisjon og har "ferie" hele tiden,
men nå har mann og gullunge
fri fra jobb og barnehage også :-D
Så da blir det nok så som så med bloggingen de neste ukene?!


Ellers har jeg kjøpt meg litt nytt.
Wallas Verden hadde 20% på alt her for en liten tid tilbake,
så da passet jeg på å handle meg en Sagen Vintage kjole ++
Også fikk jeg med BoligDrøm på kjøpet gitt ;-)


InteriørLykke feiret 1 -årsdagen sin med give away,
og jeg ble den heldige vinner :-)
Gaven ble hentet på posten i kveld!


En flott blomsterpotte i zink, 
og en kul kaffeboks.
Tusen takk!


GOD SOMMER ALLE SAMMEN!




6 kommentarer:

  1. GOD SOMMER til dere...
    NYT fri og hverandre...
    Vi flytter på hytta denne helgen, nyyyydelig med ferie - til tross for perm... ;-) KLEM

    SvarSlett
  2. Så fint alt sammen var =) Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med fine premier!
    God sommer, kos dere masse:))
    Klem Anne Lise.

    SvarSlett
  4. Så fine premier!
    Ha en fin helg og en kos sommerferie;)
    Er noe ekstra når de andre har fri og ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Det er herlig med sommerferie selv om man har permisjon og "fri" hele tiden. Det blir noe annet å ha fri når også alle andre har det, det blir mer liv i huset, gaten og ikke minst MANGE flere folk på butikken. Jeg regner med at dere koser dere ordentlig alle 4 :-)

    Så flotte premier du vant heldige deg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  6. Mye fint, og sommerlig! :)
    Kos deg med dine kjære hjemme i ferie! Her hadde jeg siste dag i permisjon på fredagen :( Tiden går altfor fort!!!

    *klemmer*

    SvarSlett