mandag 1. august 2011

Noens søppel, andres gull!


I ferien fant jeg noen fine skatter,
og i dag har svigerfar vært oppom med de!
Ikke skjønner han hva jeg skal med alt dette, 
og ristet nok godt på hodet da jeg kastet meg over diverse ting 
han hadde tenkt til å kjøre på dynga!!!


En av skattene var en gammel kasse som jeg har satt hjul på,
eller fikk mannen til å gjøre det da ;-)
 Hjulene kjøpe jeg på Clas Ohlson til 29,- per stk.


Kassen er laget av gammel plank og lister,
og skal etterhvert huse noen av lekene til gullungen min!

Kommer mer om de andre skattene etterhvert...






5 kommentarer:

  1. ååååå! flott skatt!! At folk kan tenke på å kaste slikt går over min forstand. Men fint for oss.

    SvarSlett
  2. Det er så flott med hjul på slike kasser. Absolutt ei skatt:)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Så flott den var. Flaks du reddet den fra dungen.
    :) Susanne

    SvarSlett
  4. Heldig du var som kom over den,kjempe fin skatt:)

    Ha en fin dag:)

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  5. Trekasser med hjul på er superfint - og til og med nyttig. Får aldri nok av trekasser =)

    SvarSlett