lørdag 24. september 2011

Sjørøverbursdag Del 3


Her er vi veldig i bursdagsmodus om dagen, 
og finner stadig på noe nytt vi kan gjøre.
Nå blir det definitivt skattejakt, 
og kista er full!


Malaco skattekiste kjøpt på tax-free i sommer, 
var en gave til gullungen fra oldeforeldrene.
Godtene i den er for lengst spist opp,
men nå har den fått påfyll i "ekte" gull...


Alt er ikke helt som det pleier her i svingen, 
mannen har nemlig ødelagt ryggen og er ikke mye mobil om dagen.
Så endel av mine prosjekter har plutselig kommet i ventemodus...
Litt slitsomt om dagen kjenner jeg, 
men alikevel ved godt mot!
I dag var jeg og barna på en liten bytur, 
og jammen meg fant vi ikke de flotteste sjørøver-stemplene på Nille!
Så i kveld har jeg stemplet "godteposer" og duk, 
bilder kommer senere!


Tante og onkel til gullungene har vært innom en liten tur i kveld også!
De kom rett fra Sverige-tur med masse sjørøvergodter, 
og ekte sjørøverjuice!!!
Og lillegull fikk prøve noe av bursdagsstæsjet jeg har kjøpt på ebay, 
er hun ikke søt?!




1 kommentar:

  1. Hei
    Takk for kommentar inne på bloggen min for en stund siden! :)
    Nå er jeg tilbake på nettet og kan kikke rundt. Fin blogg du har! :)

    Monica

    SvarSlett