tirsdag 6. juli 2010

Ferie, babystæsj og wallsticker


Jeg har ferie og koser meg veldig om dagen.
Gullungen er i barnehagen,
og jeg får gjort masse hjemme!


I dag har jeg blant annet fått ryddet i alle babyklærne,
helt utrolig å tenke på
at gullungen har passet inn i disse skoene her!
Har flere venninner som venter barn i juli,
og ei av de var oppom her i dag.
Hun fikk med seg masse tøy,
og jeg har en god unnskyldning for å kjøpe mer!?


Og for en tid tilbake vant jeg en wallsticker
Har tenkt og grunnet en stund på hvor jeg skulle plassere den,
men i dag ble det bestemt!


Den er nå på plass inne i kjøkkenskapet,
hvor jeg oppbevarer alt jeg trenger når jeg baker!
Ellers har jeg fått satt opp et par til jeg hadde liggende,
men de får dere se en annen gang!

Ha en fortsatt fin sommerdag!



4 kommentarer:

  1. Så stilig det ble med wallstickersen i skapet.
    Ønsker deg en fortsatt fin ferie, nyt den og kos deg masse.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  2. Så lurt sted å sette wallstickeren!!!
    Er jo vanskelig å plassere den midt på kjøkkenveggen liksom...
    Ha en fin sommerkveld!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. Babytøy er såå smått det! Hjelpes.. Fatter det ikke!

    Så kult og moro med stickers i skapet.. Kommer til å gjøre bakingen enda mer moro!

    Nyt ferie og sooool om den er til stede! klemmer

    SvarSlett
  4. Så nydelige babysko. Ja tenkt at våre små har vært sååå små. Deilig med fridager altså.

    SvarSlett