torsdag 8. juli 2010

Litt nytt til meg selv!


I går fikk jeg shoppet litt til meg selv,
var på tide med noe nytt!
Og siden jeg akkurat har hatt bursdag
så syntes jeg at jeg fortjente det!


Først ble det et par kule sølv sko fra Toms,
disse har jeg ønsket meg lenge!
Flotte å se på og veldig gode å gå med!


Også fant jeg en kjole fra My Cinnamon Girl!
Fantastiske detaljer,
og deilig med et plagg man bare kan slenge på seg
og samtidig så føler man seg fin!
Fant også et par bluser fra St.Tropez til 100,-,
så jeg er veldig fornøyd med gårsdagens fangst!!!


Etter shoppingen møtte jeg to gode venninner på cafe,
og vi koste oss med god mat og skravling!
Og jammen vanket det ikke en liten  
bursdagspresang på meg også!
Et duftlys fra Villa Collection
som lukter helt herlig,
og et hjerte med prismer til telys!


I dag har jeg fått gjort litt husarbeid,
lest en bok og sovet litt før gullungen ble hentet i barnehagen!
Med andre ord en flott dag!



2 kommentarer:

  1. Ahhh....så lekkert!! Kule sko, kjolen har jeg sett og prøvd, men måtte la den henge for jeg gikk ut med en rosa heklet kåpe i ull istedet!! De har bare så mye lekkert...for jeg tipper hvor du har handlet ja!! Elsker den butikken!!

    SvarSlett
  2. Å de skoene var fine...
    Og my c girl kjolen er jo bare herlig da.. Jeg ønsker meg off white..

    Hørtes ut som en nydelig dag for en mamma! Sånt er sunt.. Kos deg imorgen også..

    Klemmer fra meg

    SvarSlett