søndag 1. august 2010

Tilbake til hverdagen


Da var årets sommerferie over,
og i morgen er det tilbake til hverdagen for min del.
Mann og barn har fremdeles ei uke igjen!


I ferien har vi blant annet vært i Ringebu å besøkt
oldemor og oldemann.


Barna har storkost seg i den flotte hagen,
og vi ble rent bortskjemt de dagene vi var der.


Her er en stolt oldemann med gullungen sin!
Fra Ringebu er det ikke langt til Hunderfossen,
og da dro i selvsagt en tur innom.


Her var det mye moro for små og store,
og gullungen var helt utslitt etter en lang dag!
Men sånn er det når man ikke har tid til å ta luren sin, 
fordi det er så mye spennende å se og gjøre!


Fra Ringebu reiste vi til mormor og morfar på hytta i Eggedal.
Der koste vi oss 6 dager med blant annet bading i stampen,
og blåbærturer!


Er veldig spent på å komme tilbake på jobb i morgen,
for jeg kommer tilbake til en totalt nyoppusset avdeling!
Gleder meg til å sette mitt preg på den,
og har allerede mange planer som bare venter på å bli satt til live!

Og ikke minst skal det bli godt å komme i gang
med bloggingen igjen,
gleder meg til å ta nye rundturer i blogglandia også!




4 kommentarer:

  1. Høres ut som en fin ferie... --lykke til med hverdagen igjen. klemmer fra meg

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder.
    Høres ut som dere har hatt en herlig ferie.
    Ønsker deg en fin ny uke.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  3. Åh, Vilken vacker o trevlig blogg du har! Önskar dig en fortsatt fin sommar! Kram Therese

    SvarSlett
  4. håper du hadde en god første dag på jobb idag!!
    sååååååå moro med ny avdelig!!! spennende! klemmeer

    SvarSlett