søndag 9. oktober 2011

Det nærmer seg jul + DIY/SDS


Da jeg og lillesøsteren min var små,
satt vi alltid i høstferien å lagde julepynt.
Og i dag har julen inntatt huset i svingen også!
Perler fra noen gamle armbånd med morken strikk, 
ble til to pyntehjerter!


Alt man trenger er perler, litt ståltråd og en avbitertang!
Tror jeg snart må begynne å planlegge litt juleverksted-aktivitet snart, 
så kom gjerne med tips om hva jeg/vi kan lage!


Ståltråden jeg brukte fant vi i uthuset i Sigdal
da vi hadde oppryddning der i sommer!
Samt en hel skuff med gamle beslag, låser m.m, 
disse må jeg da kunne bruke til noe?!

Nå skal jeg kose meg med klementiner, 
de er nemlig aller best en god stund før jul når de er bittelitt sure!



4 kommentarer:

  1. Så koselig med juleforberedelser og juleverksted;)
    Jeg håper og kunne plukke opp masse gode ideer her i bloggelandet;)

    Kjempefine hjertene ble ♥

    Ha en fin kveld!

    Klem line

    SvarSlett
  2. Skjønner at du er i skikkelig julestemning. Her har jeg så vidt begynt å tenke på julegaver som skal lages så i morgen er det frem med strikketøyet, da skal gamle syltetøyglass få nye strikkede hylser :-) Koselig å ha juleverksted med de små, det har jeg gode barndomsminner fra.

    Håper du har trukket et av vinnerloddene inne hos meg igjen, det er mange fine premier som skal trekkes så her er det flere sjanser :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. Skriver opp denne ideen bak øret. Jeg starter høstferien i morgen og skal absolutt bruke tiden til å lage noe julepynt:)Takker også for at du deltar i mitt julekalenderlotteri, kanskje du blir en av vinnerene:)

    SvarSlett