tirsdag 8. mai 2012

Nytt møter gammelt


Det spirer og gror i huset fra svingen om dagen!
Så nå blir det spennende å se om det blir noe ut av det etterhvert.


Den flotte gamle stigen/gardintrappa fikk jeg gratis mot henting,
etter at jeg la ut en etterlysning på facebook ;)


Nå begynner det snart å bli mer gammelt enn nytt her i huset, 
men plantene er jo i det minste nye...


Har tatt i bruk både barnematglass, brødformer, eggeglass, 
sandkakeformer, hermetikkbokser og greengate kopper.
Man tager hva man haver som det sies!

Her er med andre ord mitt bidrag til NIBs mai utfordring!
Gå inn her
for mange flotte bidrag og tolkninger.




8 kommentarer:

  1. kjempe kult med den trappen!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Så herlig bidrag, den trappa var kul!

    Fabelaktig kveld til deg, vakre!
    klemklem

    SvarSlett
  3. Så tøff trapp, Fb kan brukes til så mangt;)
    Sv: Ja, nå er jeg som sagt i full gang med jobb igjen, begynner å komme inn i ting igjen nå, men har vært en tøff start:) Koselig å bli kjent med deg og:)

    SvarSlett
  4. Så herlig bidrag.
    Ønsker deg lykke til med det.
    Trappa var kjempekul.

    Har kost meg med bloggen din idag, og cup-cakesene så innmari gode ut. Og knallfine var de.


    Du er så flink:)

    Ha en fin kveld videre.
    Klem Margareth

    SvarSlett
  5. Flott bidrag :D!! Digger de gamle stigene! Har en som er litt mindre. Din var kulere ;)
    Ha en fin kveld
    klem Tove

    SvarSlett
  6. Ser bra ut! :-) Den får stå i fred for klåente unge(r) da, den trappa? DET er imponerende!

    SvarSlett
  7. Flotte greier og så heldig du er med å finne en slik stige:)
    HA en fortsatt god dag
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  8. Så fine ting du viser, en herlig blanding av gammelt og nytt. Så flink du er som har plantet så mye. Jeg har kommet så langt at jeg har kjøpt frø, men jeg har enda ikke fått noe i jorden :-O

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett