søndag 6. mai 2012

På besøk hos Myrullpiken!


Vi har vært på sommeråpning hos Myrullpiken i dag!
Et utrolig koselig lite landhandleri på Konnerud i Drammen.


De fører varer fra blant annet GreenGate, Krasilnikoff, Bloomingville og
Ib Laursen.
I tillegg selger de egg fra egne høner, hjemmelaget saft og bakst,
og vakre nostalgiske barneklær for å nevne noe!

a

Du må gjerne ta med hele familien, 
for her er noe for alle!
Gullungen hilste på både kaniner og høner, 
mens mannen koste seg med kaffe og vafler...


Her jobber de søteste jentene, 
og det skal godt gjøres å gå tomhendt hjem igjen!
 Jeg handlet både gaver og litt til meg selv i dag,
og makronene du ser på bildet under var helt fantastiske ;)


Så er du i nærheten anbefaler jeg deg å ta en tur innom!
De har både egen side på facebook og blogg.



6 kommentarer:

  1. Det så ut som et skikkelig koselig sted! :-)

    Ha en fin søndagskveld.

    SvarSlett
  2. Åhhh, det ser så koselig ut der ;-) Håper jeg får tatt meg en tur i løpet av våren/sommeren ;-)

    Det ser ut som dere hadde en fantastisk dag sammen med Maia i går. Så mange flotte cupcakes ;-) Så flinke dere er!

    Ønsker deg og dine en herlig kveld! Kos deg masse!

    SvarSlett
  3. Hei Karianne:) Såå koselig du har laget et innlegg om oss, fine bilder og fine ord:) Tusen takk <3 Og ikke minst var det veldig koselig å få besøk av deg<3 Håper du blir fornøyd med alt du kjøpte:)

    Håper du får en super uke:)

    Gode klemmer fra oss i Myrullpiken<3

    SvarSlett
  4. Denne butikken har jeg aldri besøk. Ser ut som et koselig sted å ta en tur. Takk for tipset!


    AW

    SvarSlett
  5. Denne butikken så jo kjempekoslig ut:) Fin blogg du har - her kommer jeg gjerne tilbake:)
    Ønsker deg en fin fin dag

    Klem

    SvarSlett
  6. Å det ser jo herlig ut :D Du skal ikke se bort i fra at vi tar oss en tur dit og med en invitasjon hjem til deg blir det jo ihvertfall en herlig roadtrip!! :)

    Ønsker deg en nydelig tirsdag!
    Love Renate

    SvarSlett