mandag 7. juni 2010

Award



Jeg har fått en flott award av damen 
med den søte bloggen Lykkefryd.
Og det setter jeg selvfølgelig stor pris på!

Med awarden følger det med en utfordring....

7 ting om meg:
(har svart på noe lignende før, så da får det ble 7 nye ting)

1. Jobber som pedagog i barnehage og koser meg masse med de søte små
2. Har snart bursdag, på den siste dagen i denne måneden.
3. Møtte mannen på jobb
4. Er veldig god på nettshopping, det er jo så fabelaktig enkelt ;-)
5. Heier på Strømsgodset
6. Har ikke lappen
7. Drømmer om nytt kjøkken og bad


Awarden gir jeg videre til disse flotte bloggene; 



Også må dere gjerne stemme på gullungen min,
som årets lano unge!



4 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med awarden og så flott at du vil dele den med meg. Setter stor pris på det.
    Ønsker deg en fortsatt flott mandagskveld
    (har stemt på gullungen).
    Klemt fra Mio

    SvarSlett
  2. Gratulerer med velforjent Award!:) Moro å lese meir om deg:)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med award:) Kjempe koslig at du ønsker å gi den videre til meg:D

    Vi hadde det topp på Hemne, revy laget til samboeren fikk beste monolog, så det var kjempe gøy:)

    Ha en super dag.

    Klem

    SvarSlett