onsdag 2. februar 2011

Sjokoladekjeks


Jeg er stadig fysen om dagen,
og i går fant jeg plutselig ut at jeg skulle lage
sjokoladekjeks!

finner du masse flotte oppskrifter!
Og her finner du også oppskriften 
på sjokoladekjeksene!


Jeg tilførte min egen lille vri,
og brukte marshmellow fluff som fyll.
Anbefales!

Bildet er hentet fra google.no

Marshmellow fluff får du blant annet 
kjøpt i  matbutikker i Sverige,
men skal komme i salg hos norske Coop butikker snart
i følge matbloggen Passion 4 baking.
Her finner du også mange fantastisk flotte oppskrifter,
og ikke minst masse inspirasjon!

Hadde egentlig tenkt til å lage
som du også finner oppskrift på hos begge bloggene!
 Men manglet noen ingredienser,
de ser så gode ut at jeg helt sikkert må prøve de en dag!





5 kommentarer:

  1. Nam, det så jo kjempe godt ut!! Denne må jeg prøve endag :D Også med vrien din :D Bor jo 20 min unna sverige, så da er det ikke vanskelig å skaffe seg den heller ;)

    Klem fra Malin

    SvarSlett
  2. Har kjøpt fluff på Ultra også har de det på de meny-butikkene som har litt større utvalg ;-)

    SvarSlett
  3. Yummie, den såg dritgo ut;-)

    SvarSlett
  4. Heisann:)
    Naammmm...sjokoladekjeksen ser unektelig god ut, denne oppskriften skal jeg prøve:)
    Synes du har en veldig fin og kreativ blogg, og har lagt den til i listen min + følger.

    Ha en fin kommende uke:)

    Klem Marianne

    SvarSlett