torsdag 7. april 2011

Dagseng + give away


Da er dagsengen/vugga på plass!
Siden det stadig nærmer seg termin,
så er det godt med alt som er klargjort før den lille kommer.
 

Vugga laget morfar da gullungen ble født, 
og meningen er at den skal følge de kommende barnebarna.
Hos oss er det stopp, så da må event. lillesøsteren min trå til ;-)

Nå er det bare småtterier som gjenstår,
men det er vel ingen bråhast enda da gullungen kom 8 dager på overtid!
Men man skal aldri si aldri ;-)

--------------------------------------------------

Lovte også at jeg skulle komme med en liten oppdatering 
ang. premiene i give away`en min!
Det blir 2 hovedpremier og en trøstepremie:


En kjøkkenhåndduk + velkommen-skilt og 2 tags i sink


3 kjøkkenhåndduker + et velkommen-skilt

Trøstepremien er hemmelig inntil videre....

Så til dere som enda ikke har meldt dere på, 
så kan det gjøres her!




3 kommentarer:

  1. Så fin :) Vi har ikke slik dagseng vi, men hvis det blir en neste gang så skal vi definetivt ha det!!!

    SvarSlett
  2. Så fin=)
    Eg venter på at pappa skal bestille en så er veldig redd for at den ikkje er på plass til babyen kommer:p men den til dukka skal eg hente i helga;)

    SvarSlett
  3. Kjempefin vugge :) Blir godt å ha når minsten kommer :)

    SvarSlett