onsdag 27. juli 2011

Størst av alt er kjærligheten!


I dag har jeg endelig fått testet ut den nye Kjøkkenmaskinen min!
og jeg lurer egentlig på hvordan jeg har klart meg uten?!?
 

Så i dag ble det bakt sjokoladekake
og marengs til mini-pavlovaer!


Hihi, den ser kanskje ikke så fantastisk flott ut,
men god var den ;-)


I morgen blir det mini-pavlova
med jordbær fra egen "hage"!


Ellers har jeg gått likk amok med spraymaling,
noe så fantastisk flott og effektivt da gitt!


Både gamle rammer og lysestaker har blitt som "nye"!
Har foressten brukt maling fra Europris,
billig og grei!


Slenger tilslutt med et bilde av gullungene mine <3
Med alt det triste som har skjedd i det siste,
så føler jeg meg utrolig heldig som har disse to herlighetene i livet mitt!
Størst av alt er kjærligheten!





6 kommentarer:

  1. åååååh fikk såååå lyst på sjokoladekake nå :D Så nydelig ut!!! Heldige du :P
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Fikk jammen lyst på kake nå altså :)

    Spraymaling er kjempe kjekt. Har brukt boksene fra Europris selv.

    Søte gullunger :)

    SvarSlett
  3. Åååå, nå fikk jeg lyst på sjokkiskake!!
    Den så knallgoood ut ♥
    Så digg med ny kjøkkenmaskin, det ønsker jeg meg og - veldig!!

    Artig med spraymaling, jeg gikk også amok da jeg oppdaget den, hihi;) Holder seg godt gjør den sprayen fra Europris og, en av mine lysestaker har stått ute i regn, sol og uvær - like hvit;)

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Jeg har bare en god gammel foodprcessor jeg, men neimen om jeg hadde klart meg uten. Vel det hadde jeg vel, men da hadde jeg ikke laget noe som helst fra bunnen av, tror jeg. :-)

    SvarSlett
  5. Kaka ser helt fantaaaaastisk ut!!! :D Må ha kjøkkenmaskin jeg også, for har bare en gammel og dårlig mixer.. men får drøye den enn så lenge :)

    SvarSlett
  6. Kaken så skikkelig go' ut ja. Ser av bilder lenger ned at jeg kjenner mannen din - fra barnehagen til barna :) Hils han så mye fra oss og fortsatt gooood sommer.
    Klem

    SvarSlett