mandag 12. mars 2012

Sol og ny stue...


Fantastisk vær i dag, 
og med det kommer energien!!!
Så i dag har jeg og gullungen ommøblert litt i stua.


Vi har snudd sofaen, 
og da blir det straks litt mer åpent og bedre plass!
Grunnen til at vi ikke har det slik hele tiden, 
er at nå kan vi ikke fyre i peisen lenger...


Ikke kan jeg ha pynt på stuebordet lenger heller, 
da lillegull får tak i alt som er!
Nå går hun rundt både sofa og bord, 
så like greit å holde nipsen unna...


Ellers er mandag turndag for gullungen, 
og da må det bli raskt og lettvint til middag!
Så i dag stod pannekaker på menyen, 
og lillegull fikk smake *nam nam*
 
Håper resten av uken blir like bra!

Det fine Love putetrekket fra Mille Moi vant jeg i en give away
hos Villa Drømmeverden, super fint!
Tusen takk!
 



9 kommentarer:

  1. Så godt med litt forandring : )
    Finfin kveld videre!

    SvarSlett
  2. Det gjør alltid godt med litt ommøblering og når man likevel ikke får brukt peisen var jo det en glimrende anledning :-) Det ble ihvertfall åpnet og flott. Jeg skjønner at den lille snuppa stadig er på oppdagelsesferd, så ihvertfall ut som om hun koste seg med pannekakene.

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. Deilig med litt ommøblering nå som våren er kommet, forandring fryder:D Har å lyst til å ommøblere her selv og, men klarer ikke å finne ut hvordan jeg vil ha det og mannen er nok ikke så villig til å hjelpe meg... han liker det best som det er;) Er stadig på utkikk på Finn.no etter noen bra kupp, men uten å vite hvordan jeg vil ha det her hjemme så er det litt bortkastet.
    Her er det tomt i de nederste hyllene, men frøkna har begynt å lære seg ordet nei og så hun holder seg som oftest unna hvis jeg sier ifra... hender hun blir kjempefurten men;)

    Ha en finfin start på uken!

    SvarSlett
  4. Vakre gullungen :)
    Er deilig å få gjort om på stuen en gang i blant.

    Fabelaktig ukesstart til deg, skjønne!
    smil og klem

    SvarSlett
  5. Så koselig stue dere har ;-) Kjempekult stuebord! Og...for en søt, liten gullunge ;-)

    Ha en fantastisk kveld!

    SvarSlett
  6. Jeg kjenner godt til det der med å ikke ha noe på salongbordet.....er ganske så tomt her også.. Blir slik med små i hus ja... :)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  7. Tøft bord og det tar ikke lang tid før hun lar ting være. Jeg har alltid hatt noe på bordet, men ikke alt har overlevd:)
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  8. Heihei!
    En liten overraskelse til deg på bloggen min! :)
    klem June

    SvarSlett