onsdag 19. desember 2012

Rocky Road


"Julestria" har tatt meg, 
men nå nærmer det seg juleferie og overskuddet er på vei tilbake!
I dag har jeg hatt to syke små, 
og mens de så på Drømmehagen fikk jeg laget Rocky Road...


ROCKY ROAD
3 plater kokesjokolade 
2 håndfuller med marshmellows 
2 håndfuller med peanøtter
2 håndfuller med fudgekaramell


Smelt sjokoladen over vannbad, 
del fudgekaramell og marshmellows i biter 
(hvis du ikke får tak i mini).
Ha i peanøtter og bland alt godt sammen!
Smør massen utover bakepapir og sett det til kjøling.
Del i passe store biter og nyt!

PS. lillesøsteren min byttet ut peanøtter med smash
og det var visst ikke så værst...



2 kommentarer:

  1. Heia!

    wow! Du er så flink! Jeg er absolutt ikke i rute... Ikke en eneste kake er bakt.... Kommer nok til å løpe rundt som en piska hund på julaften i år igjen... Synes det er så kjekkt å kose seg hjemme, at jeg hvert år glemmer alt som heter pakker og julekort og slikt... huff! Skal prøve å sette inn støtet i morgen, håper jeg blir ferdig da, sa optimisten :)

    Ha en herlig kveld!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. MMmh, deilig...!
    De Havrebollene lenger nede her, pleier jeg også å lage, men siden den eneste her i huset som liker slike søtsaker, er jeg selv, har jeg, med vemod, styrt unna de i år...

    Håper de små blir fort friske, og at dere får en fredlig jul :)
    *klemmer*

    SvarSlett