lørdag 2. februar 2013

Sjørøverfest og trekning!


I dag har jeg, mommo og eldstemann vært på Sjørøverfest på Chat Noir
og for en fest!!!

Bildet er lånt her!

Vi storkoste oss alle sammen, 
og gullungen satt som fjetret gjennom hele showet!


I morgen reiser han med mommo til leiligheten deres i Tyrkia, 
gjett om han gleder seg?!


Og sist men ikke minst over til trekningen,
 av min give away i samarbeid med haarcompagniet!
Jeg legger alle inn i et excel-ark og så lar jeg random.org gjøre resten av jobben!
Den heldige som vant et valgfritt Redken produkt er;
Marianne uten blogg
og vinneren av kur og hodebunnsmassasje er;
Nina også uten blogg!
Vinnerene blir kontaktet i løpet av kvelden...



6 kommentarer:

  1. Heeeldige ❤

    Grattis ❤

    SvarSlett
  2. Åh, Tyrkia! Det hørtes godt ut det... Her Uuuuuler det rundt husveggene :(

    Ha en finfin helg!
    *klemmer*

    SvarSlett
  3. Gratulerer til vinnerne :)

    Tyrkia frister veldig :) Goood tur til han!

    Håper du får en kjempefin lørdagskveld.
    Klemmer fra Lite hi.

    SvarSlett
  4. Kjempe gøy med Sabeltann dette må vi være med på neste år med lille gutt;)Kjempe glad for at jeg har vunnet giwe away hos deg og det blir såå deilig:)Tusen takk

    SvarSlett
  5. Så gøy med Sabeltann :)

    Fin start på uken, søte du!
    klem

    SvarSlett
  6. Morsomt med "Kabelsatan". Ønsker deg en fortsatt fin dag!

    Klem fra Karen

    SvarSlett