mandag 16. januar 2012

Bursdagsfeiring og søte mini cupcakes!


I dag har vi feiret verdens beste pappa og kjæreste!
Familie har vært innom på kaker og kaffe, 
og flotte gaver har det blitt...
 

 Rett før jul var jeg superheldig å vinne cupcakes fra Smått godt!
Disse valgte jeg å hente i dag, 
så da ble det herlige mini cupcakes til dagens feiring!


De var utrolig gode, 
besøk gjerne nettsiden deres her eller fb-siden deres!
I tillegg lagde jeg pavlova
og selv om det ikke er sesong fant jeg flotte bær på butikken...


Nå skal jeg kose meg med opptak av 4-stjerners middag :)
Ha en fortsatt fin kveld!



4 kommentarer:

  1. Gratulerer med både mann og barn;D
    Ikke lenge før våre små runder året nå, kjenner jeg både gleder og gruer meg til det. Har heldigvis også noen fine måneder igjen hjemme før jeg skal ut å jobbe igjen. Babysang starter opp igjen snart og, tror egentlig Angelica gleder seg til det igjen og...hun bare vet det ikke;)

    Ha en fortsatt fin kveld og håper feriringen blir vellykket!

    SvarSlett
  2. Gratulerer til mannen!
    Det så forresten veldig godt ut med jordbær!!! Fikk veldig lyst på jordbær og hvitvin nå :)

    *Klemmer*

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Så veldig godt ut!
    klem Hege

    SvarSlett
  4. Nam, så veldig godt ut!

    Gratulerer med overstått til din kjære og med åttemånedersdagen til lillegull under her. Nydelig! Her blir lillebror syvmnd om to dager, jammen meg gikk tiden fort!

    Tirsdagsklem!

    SvarSlett