fredag 15. februar 2013

Bli med å vinn!


I samarbeid med Elinas Englebånd
lodder jeg ut et valgfritt hårbånd + en overraskelse!
Jeg har vært så heldig å vinne et par vakre hårbånd derfra selv, 
og lillegull elsker å pynte seg med dem!
(Skal se om ikke jeg får lagt ut et bilde av henne...)


For å trekke lodd gjør du følgende:
1 lodd for kommentar
1 lodd for å like fb-siden Elinas Englebånd
2 lodd for å linke til konkurransen på blogg eller facebook 
(bruk det nederste bildet)
  Tilsammen kan du trekke 4 lodd, 

Husk e-mail adresse, 
hvis du ikke har egen blogg!


Trekning 25.februar

Håper du blir med, 
om du ikke har ei jente selv 
så kan det jo f.eks gis bort i gave til noen du kjenner!


46 kommentarer:

  1. Har likt siden for lenge siden (gjør det enda)
    Har delt linken på min fb oog nå har jeg sannelig kommentert her og! :D

    linnida@live.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Også har jeg jo ei jente på 8 mnd i dag, så dette her hadde jo vært suupert! ;)

      Slett
  2. 2 lodd på meg :-)

    ashildsk@gmail.com

    SvarSlett
  3. Tar 1 lodd jeg =)
    Så fine ut de hårbåndene!

    Ha en fin kveld =)

    Hilsen May
    mklillemor@gmail.com

    SvarSlett
  4. Dette vil jeg gjerne være med på, jeg trekker 1 lodd:)
    Ha ei fin helg:)

    SvarSlett
  5. Et slikt nydelig hårband hadde passet perfekt til vesla mi. 4 lodd til meg.

    Ei strålande flott helg til deg og dine, klem.

    SvarSlett
  6. Hårbåndene fra Elinas Englebånd er kjempe nydelig:) har en fin samling derfra til min prinsesse men har ingen av de båndene over så jeg er selvfølgelig med på dette! 4 lodd på meg;)

    Ha en super helg.

    Hilsen Ina.

    Inacat82@hotmail.com

    SvarSlett
  7. ✿ღ Heisann ✿ღ

    Blir veldig gjerne med og trakker meg 4 stk. lodd.
    Ha en riktig GOD HELG! ✿ღ

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  8. hei :) trekker 4 lodd jeg, har delt linken :) nydelige bånd :)
    ha en fin helg :)


    annhl@hotmail.no

    SvarSlett
  9. Det e kjempe flott hårpynt hu lager, liker og deler med stor glede <3
    4 lodd på meg :-)

    charlottetveiten@hotmail.com

    SvarSlett
  10. charlotte thommesen16. februar 2013 kl. 19:58

    kommenterer, likt siden, og delt på facebook :) nå er det bare å håpe jeg vinner noe :)

    SvarSlett
    Svar
    1. charlotte thommesen17. februar 2013 kl. 08:44

      charlotte thommesen: nikemor@hotmail.com eller fb adressen min: http://www.facebook.com/charlotte.thommesen

      Slett
  11. Heisan:)
    Likt, delt og kommentert. Så 4 lodd på meg og krysser fingrene for nydelig hårbånd <3

    sjefsvic@gmail.com

    SvarSlett
  12. Likt lenge, delt og kommentert. Mini her i huset elsker hårpynt. Så 4 lodd på med.

    Marita R

    emi010600@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Jeg prøver lykken og trekker full pott 4 lodd.
    Har likt Facebook siden lenge og har nå delt på min Facebook side...
    Ønsker deg en fin Søndag.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    http://nysgjerrigheten.blogg.no/

    SvarSlett
  14. 1 lodd min vei - søte hårbånd!

    SvarSlett
  15. Hei!
    Jeg tar gjerne 1 lodd. Hadde blitt en finfin gave til små jenter!

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  16. Jeg tar full pott = 4 lodd :-)
    Med 3 skjønne barnebarn-prinsesser er dette virkelig noe å ønske seg :-)

    tevens@online.no

    SvarSlett
  17. Jeg tar med meg fire lodd :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  18. Hei på deg!

    Jeg elsker disse hårbåndene, og det gjør mitt barnebarn, Malene også. Hun bruker alle farger og motiver til sitt lange, flotte hår. Håper å kunne glede henne med enda noe nytt. Hun elsker spesielt alle lilla og rosafarger.

    Vennlig hilsen Guri Marie


    gurimariekr@gmail.com

    Glemte å si at det blir 4 lodd på meg!!

    SvarSlett
  19. Alle tre kravene er oppfylt :)
    Slenger meg med jeg! :)

    SvarSlett
  20. Håper på 4 lodd, smil!
    Elinas Englebåd er utrolig nydelige!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  21. 4 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  22. Jeg er med, 4 lodd. Lisbeth

    uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  23. 4 lykkelodd på meg! Delt på facebook og krysser fingrene!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  24. Juhuu!! Full pott og 4 lodd til meg!

    HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  25. Hei:) 2 lodd på meg:) Eitt for kommentar og eitt for like på facebook:)

    Kryssar fingrane for at me vinn;)

    Mvh
    Anette

    anette_skarsbo@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Hei!:)
    4 lodd på meg.
    Har fått øynene opp for hårbånd på frøkna. Er jo så søtt :)

    Hilsen Bodil
    haug_bodil@hotmail.com

    SvarSlett
  27. 2 lodd på meg :)
    Monica12396@hotmail.com
    Monica skjeldestad

    SvarSlett
  28. 4 lodd på meg, deler på facebook :)

    SvarSlett
  29. 4 lykkelodd på meg :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  30. Jeg tar gjerne to lodd :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  31. Jeg tar gjerne 4 lodd :)

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Trekk eit lykkelodd :)
    Hadde vore kjekt og pynta minsteprinsessa med slikt eit nydelig hårband :)
    rossland84@yahoo.no

    SvarSlett
  33. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  34. 4 lodd på meg. Elsker pyntebåndene til hun! Flott blogg forresten;-) Her kommer jeg til å snike innom flere gangrr!

    SvarSlett
  35. •••♦••• Takk for en koselig & inspirerende blogg •••♦•••

    ► og for en kjempefin premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har tipset alle mine 295 facebook venner via privat melding

    --------> 4 lodd opp av hatten på meg!

    Ha en fin uke!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett

  36. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  37. Hei.
    Kjempeflott giveaway. Jeg vil ha.

    Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com
    Varm klem fra Andrea

    SvarSlett
  38. Hei, jeg vil gjerne være med og tar to lodd :) margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  39. 4 lodd på meg . Liker på facebook. Delt på facebook og kommentar.

    Fin blogg.

    SvarSlett
  40. Kjeme fine!!!
    Tar et lodd ; )
    kristine_mjos@hotmail.com

    SvarSlett