søndag 10. februar 2013

Morsdag og Fastelavn


Herlig å bli vekket med frokost og gaver på sengen.
Vakre hvite roser, bok og kort som lillegull har laget i barnehagen!
Eldstemann kommer hjem etter en uke i Tyrkia i dag, 
og jeg gleder meg så masse til å få han hjem igjen


Snart blir det en liten tur til svigermor for å spise, 
før mannen drar for å hente mommo og gullungen på flyplassen.
Så da får vi se om vi rekker å lage boller før de kommer hjem!

Gratulerer til alle mødre med morsdagen i dag, 
og spesielt mamma`n min


5 kommentarer:

  1. Hipp hurra for morsdag! :)
    Kos deg med Fifty shades! Jeg har ikke lest den enda, men har solgt Uuuuuendelig mange av den :P

    *Klemmer*

    SvarSlett
  2. Hei,
    Gratulerer med gårsdagens morsdag!
    Fikk du Filly Fairy bursdagsboksen fra Bursdagiboks.no?
    Følg gjerne bloggen vår http://www.bursdagsmamma.blogspot.no/

    Martine
    Bursdagiboks.no

    SvarSlett
  3. Så kos at du blir gjort stas på :)

    Ønsker deg en fin tirsdag - her er jeg hjemme og syk for andre dag. Omgangsyke og alt det herlige det innebærer. Heldigvis har jeg min aller søsteste Nala som passer på *smiler*

    klem
    -Maia

    SvarSlett
  4. Gratulerer du vant på mitt gavedryss, gå inn på bloggen og se :)
    Klem Anette ♥

    SvarSlett
  5. Hei!
    Kjekt med morsdag og litt ekstra oppmerksomhet og kanskje ein liten gåve....

    Tenker det var stor stas å få heim gullungen!!!

    fin, fin helg til deg!

    klem

    SvarSlett