tirsdag 10. august 2010

Loppefunn del 2


Har noen hektiske dager på jobb for tiden,
så er helt utslitt når jeg kommer hjem!
Det betyr at det blir litt lite tid til blogging,
og til å titte innom alle dere fantastiske bloggere der ute,
men jeg lover å komme sterkere tilbake!
Resten av loppe-fangsten min på søndag skal dere alikevel få se!


En vakker fransk osteklokke til den nette sum av 30,-


2 hvite pressglass vaser.


En figgjo sukkerskål i serien "grete" tror jeg det er.
Vi har et moccasett fra figgjo fra før, 
og jeg synes pastellfargene er utrolig flotte!


Og sist men ikke minst har fant jeg 6 asjetter og et fat
fra stavangerflint.
Disse har også de fine pastellfargene,
og alt ble mitt for 80,-
Jeg blir veldig glad hvis noen kan fortelle meg hva denne serien heter!




8 kommentarer:

  1. Så mye fint du har funnet deg på loppemarked! Likte spesielt godt osteklokken:)

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. Den osteklokken var helt nydelig. Litt av et kupp!
    En sånn en har jeg ønsket meg lenge. Kanskje jeg skal prøve loppis jeg og. Det er jo tiden for det nå.

    SvarSlett
  3. Wow! Så mykje fint du har funne:)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Kjempeflott osteklokke, vaser, sukkerskål og småtallerkner og fat. Heldig du som har funnet dette.

    Marianne

    SvarSlett
  5. Hei:)

    Så hyggelig at du ville være med i giveawayen min.
    Kjekt for da fant jeg frem til bloggen din også:)

    Kjempefine ting du har fåttt tak i. Nydelig den osteklokka! Og den kjøkkenvekta i innlegget under har jeg også, så fin!

    Ha en fin onsdag
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  6. Hei hei!

    Herlige funn!! Det er virkelig nydelig med disse duse pastellene!!

    Ønsker deg ei fortsatt fin uke :-)

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  7. ÅÅÅÅÅÅÅÅ for en fiiiiin osteklokke!!! Lekker.. Jeg vil også ha, og for en pris! WOW!

    Fine bilder fra soverommet deres!!! Jeg er også fornøyd med ordentlig lampe på soverommet, gjør så mye med rommet syns jeg! KLemmer

    SvarSlett
  8. Likte ALT!!!!!!Lekkert!!!!

    God helg til deg:)

    Klemmer

    SvarSlett