onsdag 18. august 2010

Lørdagens antrekk


 Da nærmer det seg bryllup for lillesøster!
Hun gifter seg på lørdag, 
og gullungens og mitt antrekk er klare.
Her er en liten sniktitt:


Mormor har kjøpt dress!
Den var litt stor,
men det gjør ikke så mye.
Det var ikke bare bare å få han til å prøve dressen,
men vi fikk den på tilslutt og da kommer det fint fra gullungen "mann".
Og jammen ser han ikke ut som en kjekk liten mann!


Kjolen min er det kanskje noen som har sett allerede,
men jeg viser den gjerne igjen!
Gleder meg veldig til endelig å kunne bruke den.
Fikk tommelen opp av lillesøster da jeg spurte om jeg kunne ha denne i bryllupet.
 Så da er den ihvertfall godkjent ;-)




7 kommentarer:

  1. Søt liten "mann" i flott liten dress:)
    Nydelig kjole også:)

    Kos dere i bryllup!

    Klem, Merete

    SvarSlett
  2. For en litem kjekkas :) Herlig..

    Kjempeflott kjole også, sommerlig og lekker!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Så herlig dress til en liten pjokk!
    Elsker disse små når de er pyntet og dresset opp:-)
    Herlig kjole du skulle ha også - bryllup er bare så spennende og romantisk!
    Kos dere masse i bryllup!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  4. ÅÅå..søt liten "mann" det der:) Herleg med dress på dissa fine små! Gled deg til å bruke kjolen. De er kjempefiiin:)
    Kos deg masse i bryllup!
    Klem:)

    SvarSlett
  5. kos dere i bryllup og hils Susanne:-)For en heeeerlig liten kjekk "mann". Nå må vi fp til en playdate snart også...

    SvarSlett
  6. Tusen takk for koselig kommentar hos meg:)
    Så koselig med bryllup til helgen da:) Kjempefin liten kar du har, og nydelig kjole du har valgt!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  7. Dere kommer til å bli såååå fine begge to!!
    Kan tenke meg du gleder deg stort nå!!! Spennde.. Håper du blogger om det! klemmer

    SvarSlett