fredag 26. august 2011

DIY bokstaver


God fredag alle sammen!
I går kveld tok jeg endelig den første prøveturen på symaskinen min.
Den kjøpte jeg for en liten evighet siden,
og for en uke siden kom den endelig ut av esken sin ;-)
Har knapt rørt en symaskin siden ungdomsskolen, 
så det er ikke noe stort prosjekt jeg bega meg utpå...


Det ble bokstaver,
som jeg skal bruke som pynt i dåpen!
Lagde maler på papir i hui og hast,
la stoffet dobbelt med utsiden av stoffet ut på begge sider.
Festet med knappenåler og satte i gang! 
Lot det være igjen en liten åpning som jeg fyllte med vatt, 
etter at jeg hadde vrengt bokstavene.
Tilslutt sydde jeg igjen med nål og tråd!
Det gikk ihvertfall veldig fort og greit,
og jeg skal definitivt sy meg noen bokstaver til jul!
J`n var nemlig enklest å få til, 
og ble da penest også synes jeg ;-)
Så jeg tror at ordet JUL blir et nytt prosjekt etterhvert!




4 kommentarer:

  1. Kjempefine og supersøte!
    Ser ut som en kos date med symaskinen..

    God fredag og helg!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Veldig arti tekst du har sydd. Kanskje jeg skal herme og sy JUL jeg også :D

    Ha en trivelig helg :D

    SvarSlett
  3. Så fine de var!

    Ønsker deg en finfin kveld! :)

    SvarSlett
  4. Er nok best å få sent den saga til Sigdal :-P Ja nå mangler bare tapeten og hylla jeg har bestilt, så kan dere komme på middag ;-)

    SvarSlett