tirsdag 30. august 2011

Flere loppefunn!


Lovte å vise frem flere av loppefunnene fra helgen.
Her kommer kanskje det jeg er mest fonøyd med å ha funnet!


Denne kista stod i "klesavdelingen" og var proppet full av diverse klær,
tror mange trodde den kun var til "pynt",
heldigvis for meg var jeg den første til å spørre om den var til salgs ;-)


Nå er kista vasket og kloret,
for det luktet ikke særlig godt oppi der *fnis*
Vurderer å male den med pure&original maling etterhvert,
men har veldig mye som skal males fremover...


Fant også noen søte porselensfigurer, 
som skal få seg en runde med hvit spraymaling etterhvert!
Har enda noen funn igjen å vise dere,
men det får bli et annet innlegg ;-)




7 kommentarer:

  1. Tøff kiste og nydelige figurer! Elsker engler :-)

    Ha en fin kveld videre
    Klem fra meg :-)

    SvarSlett
  2. Heldige du, kista var knallfin. Flotte lopper i innlegget nedforbi òg.

    Ønsker deg en flott onsdag, klem.

    SvarSlett
  3. Oi, gleder meg til å se hvordan den blir og hva du skal bruke den til :)

    SvarSlett
  4. Kistene var knallfine!
    Ønsker deg en fin kveld!
    Goe klem!

    SvarSlett
  5. Wow så flott kiste..hva betalte du for den?

    Klem fra Lill

    SvarSlett