mandag 23. januar 2012

Fabelaktig aften (nå med redigert sponsorliste!)


Jeg er så heldig at jeg skal få være med på fabelaktig aften 4.februar!
Tror virkelig det blir en flott opplevelse, 
og veldig moro å møte bloggere in real life også!
Maia har stått på som bare det, 
og laget en helt fantastisk goodiebag!

  Ny og redigert sponsorliste!

Her er alle de offisielle sponsorene både når det gjelder goodiebag og premier!
Har hørt rykter om premier til alle også, 
så heldige er vi!!!


Her er den flotte invitasjonen, 
og jeg er så priviligert å ha en søster som blogger,
så vi reiser sammen!
(Hun trenger forsåvidt et lite spark bak for har vært litt stille på bloggen hennes i det siste, 
men med ny jobb så er hun vel tilgitt?!)
Gleder meg som en unge på julaften, 
og nå er det jo ikke så altfor lenge til heller!
Andre som gleder seg?




12 kommentarer:

  1. Ja jeg gleder meg:)
    Blir hyggelig å hilse på deg..
    klemklem

    SvarSlett
  2. Blir så kos!
    Gleder meg til å hilse på deg!

    Klem fra
    Lotta

    SvarSlett
  3. Ja, dette blir supert!
    I know, har vært der en gang alt, hehe:)

    Koselig og få treffe deg og:)

    SvarSlett
  4. Heihei
    Takk for koselig kommentar på bloggen min..:)
    Jeg fikk endelige til å lage header selv:)
    FANTASTISK!!!

    Så kjekt med bloggtreff,skal jeg jaggu være med på neste gang det er i Bergen by:)

    ha en flott tirsdag og god uke

    klem fra Lill

    SvarSlett
  5. Hei, dette blir gøy:)
    Gleder meg som en unge:)
    Sliter med å finne noe å ha med meg jeg da:(
    Ha en fin dag
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  6. Jeg står på venteliste og krysser absolutt alt som krysses kan, hadde vært så morro og hilst på andre bloggere! :-) Maia er bare fantastisk flink til dette, så det kan jo ikke bli annet enn super bra!!

    SvarSlett
  7. Det blir sikkert en flott kveld! Var der forrige gang, men denne gangen kunne jeg dessverre ikke. :)
    Gled deg til å møte alle søte bloggere. :)


    AW

    SvarSlett
  8. Gøy med bloggtreff!
    Vi ses!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  9. Jeg gleder meg til å treffe deg også :) Bare en uke til!

    Ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  10. Jaaa!! Jeg gleder meg masse!! Blir så koselig å treffe alle sammen :)
    Sees på lørdag!!
    Klem Pauline :)

    SvarSlett
  11. Heisan..
    Koselig at du tittet innom og la igen spor...
    Det blir en koselig kveld..Vi ses!
    Glad jeg også som har min"ving woman" i frufjeldhammer,lit mindere skummelt da!!

    SvarSlett