torsdag 19. januar 2012

Takknemlig!


Av en eller annen grunn har jeg hatt mye flaks 
når det kommer til give aways!!!
I  november og desember (og januar) har jeg vært superheldig, 
se alt det fine jeg har vunnet...


Hos Katrine Anitas magiske verden vant jeg wilton dekorsett, te, muffinsformer
og utrolig flotte oppskriftskort m.m
I julekalenderen til butikken Herlighet vant jeg boken Naturligvis, en fantastisk flott bok!
Hos En støvel og en sko og hos Pink Lady and the polkadots vant jeg Ramsign skilt.
Hos Villa Greve vant jeg en super flott kjole!
Hos Familien Furu fikk jeg et søtt oppvaskhåndkle og 2 hetter til f.eks syltetøyglass!
Hos Haust vant jeg en søt pung!
Inne hos Lady Louise vant jeg blant annet duk, sink hjerte, servietter og bånd fra Princess.
Emmelines juleblogg vant jeg fine puter og snop fra Kremmerhuset!
Hos Gittes Verden vant jeg søtt skilt og duft poser!
Hos Ping og Peli vant jeg lue og hals, 
og hos Maligima vant jeg morsomme øredobber!
I tillegg vant jeg 2 gi-borter på facebook;
En tralle fra smallstuff fra den flotte lokale butikken Bitteliten
og cupckakes fra Smått Godt!

Utrolig takknemlig, 
og håper flaksen vedvarer ;)



9 kommentarer:

  1. Må bare teste om jeg får kommentert her, for skjønte at fler har hatt problemer med å kommentere blant annen på bloggen min i det siste!
    Har sjekket innstillingene mine og de er visstnok som de skal! Merkelig...

    SvarSlett
  2. Ganske så rått;D Grattis!
    Fikk kommentert nå, men det er nok fordi jeg gikk inn på innlegget ditt via linken på FB

    SvarSlett
    Svar
    1. Hmm, merkelig dette her altså!
      Men skjønt at det er fler som sliter med dette også...

      Slett
  3. Heldige deg!!
    Flaksen jente du!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  4. Det kaller jeg virkelig vinnerlykke!!
    Mange fine premier da =)
    Ha en fin kveld!
    Klem Line

    SvarSlett
  5. Wow så masse flotte gaver :D Gratulerer med vinnerlykken :D
    Jeg har også hatt blogg trøbbel. skiftet til google crome, og nå er det ingen problemer heldigvis :D
    Klem Tove

    SvarSlett
  6. Hei.
    Fint at pakken er kommet frem. Håper du får bruk for den ;) Klem

    SvarSlett
  7. Heldiggrisen :D
    Så masse fint du har vunnet!

    Ønsker deg en strålende helg:)

    SvarSlett
  8. Hei!
    jøss, du er inne i en god stim, ja!!!! :o)
    Heldige deg, så masse superfine ting du har fått!
    Håpar lykken din varer vidare i 2012 også!
    God helg til deg!
    klem

    SvarSlett