tirsdag 22. mai 2012

Fabelaktig kamera


Jeg må jo bare være med på utfordringen til Maia denne måneden!
Har dere sett de flotte premiene man kan vinne?


Jeg er den lykkelige eier av et Sony a 380!
Fikk det av mannen i 2009, 
så det har vært med meg noen år nå.
Egentlig var jeg lenge litt usikker på om dette kameraet var noe for meg,
men etter å prøvd både nikon og canon så synes jeg dette ligger bedre i min hånd!
Og etter et lite fotokurs vi hadde på jobben for en stund siden, 
så er jeg blitt mye mer fortrolig med kameraet.

Bildet er lånt her!

Menyen er helt fantastisk for en "nybegynner" som meg, 
ja for det er vel først nå i de siste månedene at jeg føler at jeg utnytter meg av alle/fler av funksjonene.
Noe stæsj har jeg derimot ikke, 
bortsett fra den flotte Kelly Moore veska jeg fikk til jul da!
Den er så fin at jeg gjerne skulle hatt en i grått også ;)
Også ønsker jeg meg veldig en makrolinse...

Bli med på utfordringen du også da vel!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar