tirsdag 23. februar 2010

Endelig i gang!


Burde jo ha begynt å blogge for lenge siden planen var der jo, men TTT (ting tar tid).
Er innom bloggverden nesten hver dag, så jeg følger jo med i det minste :-D
Tenkte jeg etterhvert skulle legge ut litt bilder av noen av mine beste loppefunn og noen før/etter prosjekter. Elsker loppemarked og kjenner abstinensene komme, gleder meg til våren nå ja ;-)
Leste akkurat et innlegg av Lille LiljeHvit og hun har gjort samme fantastiske funn som jeg, så da begynner jeg med det!

Her er mitt fantastiske funn!


En Panser kjøkkenvekt kjøpt for ca. 70,- (inkl. 3 lysestaker og en haug med norgesglass), det kan vel kalles ett funn?

1 kommentar:

  1. Heiii!
    så moro at du blogger! Gleder meg til å se loppefunnene, for du er så flink til finne flotte ting.
    Takk for hilsen hos meg! Hyggelig å høre at du er innom meg så ofte!!! Vi sees her innom! Klem

    SvarSlett