torsdag 25. februar 2010

Forandring fryder


I dag sov jeg helt til kl.11.00. Lillegutt er som sagt på vinterferie med mormor og morfar og jeg har fri fra jobb i dag. Må jo nyte det mens jeg kan ;-)
Stod opp, spiste frokost (eller lunsj om du vil) og kledde på meg maletøy!!!
Ja, for i dag var planen å få malt litt. Gangen nede har nå gått fra en eller annen caffelatte-farge til granitt :-D
Er veldig fornøyd med fargen, som best kan beskrives som en lys, lys grå farge!
Fargen kommer ikke til sin rett på bildene, men dere ser ihvertfall at det har blitt en forandring.



Har enda litt igjen å male, men må flytte et stort klesskap først og det klarer jeg ikke alene!
Mulig vi trenger to strøk også, men det får vi se på etterhvert.
Nå har jeg store planer om å slappe litt av på sofaen, og google walk-in-closets ;-)
Ha en fortsatt fin dag alle sammen!

2 kommentarer:

  1. HEi! :) Takk for oppmuntrende kommentar om ventetiden min ;) Tipper det ikke er lenge igjen nå, er jeg heldig så skjer det i helga. En uke igjen til jeg blir satt i gang ihvertfall. Lykke til med maleprosjekt, må si det ser veldig bra ut. Vi har en flott lys lys gråfarge i stue og kjøkken + gang. Veldig fornøyd (farge 1000 heter den).
    Ha en flott kveld! Klem K

    SvarSlett
  2. Heisann
    Koselig blogg:-)
    blir spennende å følge den videre..

    SvarSlett