fredag 22. juni 2012

Alma&lukke (Vi tester...)


Jeg (les gutten min) har vært så heldig å få teste ut et plagg fra
En nettbutikk som fører skandinaviske barneklær i str 0-10 år.
 Nettbutikken drives fra Trondheim,
så alle som bor i og rundt byen kan avtale henting og visning! 


Vi valgte en denim bukse fra Wheat,
du finner den i nettbutikken her!
Et merke jeg forøvrig har vært veldig fornøyd med tidligere også...


Gutten min er utrolig glad i olabukser,
men de er jo ikke de beste buksene å leke i akkurat.
Denne derimot var myk, praktisk og ikke minst utrolig tøff!


Buksen snøres enkelt sammen i livet, 
og er bl.a. veldig fin for en som er aktivt i gang med do-trening!
 Denne vil helt sikkert bli mye brukt fremover...

Alma&lukke har foressten sommersalg om dagen, 
med 40-70% på en mengde varer!
Anbefaler deg en tur innom...





5 kommentarer:

  1. Kjempestilig bukse. Den ser superkomfortabel ut :-) Jeg har også bruke endel Wheat til minstemann da han var mindre, god passform og solid tøy.

    Ha en fin St. Hans feiring!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  2. Hei søte deg,
    så kul bukse :) Ser jo så comfy ut.

    Fin lørdagskveld,
    her har vi fyllt kylling, rotmospuré og spinat på menyen - mannen og jeg skal virkelig kose oss ikveld.

    Stor klem & mange fine tanker.

    SvarSlett
  3. Kul bukse!! :-)
    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  4. Fin bukse og nydelig gutt!
    ha en fin kveld! klem hege

    SvarSlett
  5. Flott innlegg! Forresten, jeg tror du vil like dette; D

    http://delightfull.eu/wall/diana_wall.html

    SvarSlett