fredag 8. juni 2012

Liten give away på gang...


Da har jeg lyst til å ha en liten give away her inne igjen, 
og denne gangen gir jeg bort et flott peace skjerf og kjede
til en heldig vinner!


Reglene er enkle:
1.lodd for kommentar
2.lodd for å følge/være følger av bloggen
2.lodd for å legge meg til/ ha meg i bloggrollen din
3.lodd for å linke 
(Bruk bildet over!  
Dere som ikke har egen blogg kan f.eks legge ut link på fb)

Du kan altså få hele 8 lodd!
NB! skriv i kommentaren hvor mange lodd du tar,
og e-mail adressen din hvis du ikke har egen blogg!!!

Trekning blir 20.juni




73 kommentarer:

  1. Hei
    Jeg prøver lykken :-)
    God helg!
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  2. Hei søte.
    Jeg blir selvsagt med og trekker fem lodd.
    Ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  3. jeg er såklart med :)
    Tar 3 lodd jeg da..

    Klem og god helg:)

    Margareth

    SvarSlett
  4. Prøver meg med ett lykkelodd ;o))
    fin helg til deg ;o)
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  5. Jeg blir med . Kommentar og følger 3 lodd. Flott skjerf. Ha en god helg

    SvarSlett
  6. Innom med en klem til DEG!
    Nå skal jeg snoke her inne:)

    Jeg er med på giveaway! Tar 8 lodd:)

    KLEMMER

    SvarSlett
  7. Hei hei=)
    Så flott gevinst - jeg blir med på give away, og trekker 8 lykkelodd.

    Ønsker deg en flott helg!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  8. Så fint! 3 lodd på meg for kommentar og følger :)

    SvarSlett
  9. Gøy med giveaway, tar 8 lodd :)

    SvarSlett
  10. Heisan!!
    Jeg blir gjerne med,superfin premie!!
    5 lodd til meg
    klm ingrid l

    SvarSlett
  11. Hej!

    Fin giveaway, jag är gärna med och tar 1 lott.

    Trevlig sommar!

    minnapo1@gmail.com

    SvarSlett
  12. Heihei
    Så flott premie
    Jeg er mede vettu
    5 lodd på meg..har fulgt bloggen din lenge å snes den er kjempeflott:)

    ha en flott lørdag,jeg skal på jobb..

    klem fra Lill

    SvarSlett
  13. Ohlala!
    5 lodd på meg.

    Håper alt er bra med deg, søte!

    klem

    SvarSlett
  14. Så fint skjerf :) Jeg tar 4 lodd
    Ingrid

    SvarSlett
  15. Nydelig skjerf. Blir med å tar 5 lodd hos deg.
    Ha en flott dag

    SvarSlett
  16. Så flott premie!!
    Jeg er med og trekker 8 lykkelodd:)

    Ha en fin fin lørdag ♥

    SvarSlett
  17. Vil gjerne være med og tar 3 lodd, Følger og kommentar. Krysser fingrene.


    Vil også tipse om en giveaway på bloggen http://corallpurebeauty.blogspot.com

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  18. Jeg blir gjerne med og trekker 5 lodd! Kjempefin premie!!:)

    Klem fra Lena

    SvarSlett
  19. Jeg blir også med =)1 lodd til meg.

    (mail adr er babydandmum@live.com)

    SvarSlett
  20. fint;) blir med,1lodd;) mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  21. Jag är gärna med :-)
    Jag tar 2 lotter, här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/june/20-juni-giveaway.html

    SvarSlett
  22. Så fine premier! Jeg tar 3 lodd og håper på vinnerlykke!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  23. Så fint!! Elsker skjerf★

    Jeg blir med å tar 8 lodd!!

    Takk for kommentar hos meg, å for at du deler erfaringer med vinylgulvet! Jeg er overbevist og min mann er det samme, så vi SKAL ha slikt gulv i gangen *jippi* Om det er så fantastisk som du sier kommer vi nok til og legge det på soverommet også etterhvert!

    Ha en fin ny uke,
    Klem Jatte★

    SvarSlett
  24. Jag är med och tar gärna 6 lotter.

    Länkat här: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/june/frahusetisvingen.html#comment
    Jag blev följare nr 264.

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvarSlett
  25. Jeg blir gjerne med, og tar 5 lodd jeg :)
    (kommentar, følger og har deg i bloggrullen min:)

    Ha en fin dag!

    Hilsen Kine.

    SvarSlett
  26. Hei på deg!
    herleg premie!!
    Blir 5 lodd på meg, då :o)

    Fin dag til deg!

    klem IB

    SvarSlett
  27. Da ble det 3 lodd, for kommentar og følger.

    Zopp Design har et stort sommerblogglotteri gående.

    Mange spennende premier og masse artig innhold.

    Ta turen innom oss!

    SvarSlett
  28. Tror det skjerfet hadde blitt veldig fint på meg;)
    Prøver lykken med 8 lodd.

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  29. Så nydelig premier.
    TAR SELVFØLGELIG FULL POTT!
    P.S:i kveld legger jeg ut en ny fiiin G.A:)

    SvarSlett
  30. Jeg prøver lykken med 3 lodd:)
    Blomsterhjertet@gmail.com

    SvarSlett
  31. Digget sjalet:) Prøver lykken med 8 lodd og full pott!

    SvarSlett
  32. Så flott premie!! Prøver lykken, full pott på meg:)
    Klem

    SvarSlett
  33. sÅ SPENNENDE PRØVER MEG KLEM FRA Eli:))

    SvarSlett
  34. Nydelig skjerf! Jeg prøver meg med 8 lodd, og krysser fingrene!! Håper du får en fin dag! Hilsen Kaja

    SvarSlett
  35. Flott skjerf,
    prøver lykken med 1 lodd.

    Hilsen Renata
    morogde4ungene@hotmail.no

    SvarSlett
  36. Flott premie..
    Skjerf får man jo aldri nok av..
    Prøver lykken med full pott..
    Ha ei flott uke.
    Mari Johanne

    SvarSlett
  37. Heihei! :)
    Fint skjerf! Jeg deltar gjerne:)
    Krysser fingrene med 1 lodd jeg!
    Ønsker deg en god dag! :)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  38. Jeg vil gjerne være med på trekningen med 6 lodd :) Håper lykken er med meg! Klem fra Tonje

    SvarSlett
  39. Hei! Jeg trekker 4 lodd for kommentar og link på bloggen min. Tipser i samme slengen om gavedrysset på min egen blogg. :)

    SvarSlett
  40. Kjempe flott giveaway! :D
    Trekker 6 lodd, for følger, kommentar og delt konkurransen på fb.
    Ønsker deg en flott helg!
    -HeleneRL-
    riola@live.no

    SvarSlett
  41. Hei!
    Jeg tar gjerne 1 lodd :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  42. Blir nok bare 3 lodd her,vet ikke helt hvordan eg linker til fb herifra da du ikke har noen knapp.. men men får håper de lodda eg har trekt bringe litt lykke:)
    Ønsker deg en fin helg.
    hilsen Janne
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  43. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Kjempe fin gave :)
    ( \_/ ) Jeg blir med og trekker 6 lodd.
    (=’.'=) Jeg har fulgt bloggen din lenge,deler på fb
    («)_(«) og ja kommentar den har du jo her :D
    Ønsker deg en kjempe din Sommer,med masse sol og varme.
    Stor hilsen fra Monica Karin - canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  44. ÅÅÅ,EG HÅPER EG VINNER...HAR ENDA TILGODE Å VINNE I KONKURANNSER...BLIR SÅÅÅÅ GLAD VISST EG FÅR DENNE FLOTTE GAVEN FRA DEG...VIL FØLGE DEG OG SKAL LINKE TIL BLOGGEN DIN PÅ MIN VEGG!KOR MANGE LODD BLIR DET?

    SvarSlett
  45. Tjoho!
    Jeg prøver lykken med 8 lykkelodd :)
    Nydelig premie:)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  46. Så fiiiiint! Koselig med giveaway! Klem fra meg, Camilla.

    SvarSlett
  47. Prøver lykken med 6 lodd og krysser fingrene :D

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  48. Jeg tar med meg seks lodd jeg da :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  49. Heisann!
    Tre lodd på meg!
    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  50. Heisann! Prøver gjerne lykken med 5 lodd jeg;)
    Ha en flott lørdagskveld !

    Klem charlotte

    SvarSlett
  51. 1 lodd : ) ren-ate@hotmail.com

    SvarSlett
  52. Kjempefin give away:)
    Jeg er med og tar 8 lodd:)

    SvarSlett
  53. Jeg tar med meg seks lodd.
    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  54. Vil gjerne delta med 1 lykkelodd.

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  55. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  56. Hei
    Prøver lykken med 1 lodd :-)
    Kahane43@hotmail.com

    SvarSlett
  57. Jeg prøver gjerne lykken med 1 lodd! alinaene20@yahoo.com
    Klem fra Alina

    SvarSlett
  58. Jeg er gjerne med og tar 8 lykkelodd. http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/06/giveaway-hos-fra-huset-i-svingen.html

    Du ligger i bloggrollen i Lykkelig med Liten bloggen, og har gjort det lenge - like lenge som jeg har fulgt deg!

    Krysser fingrene!

    Klem

    SvarSlett
  59. Jeg tar tre lodd og krysser alle fingre =)

    SvarSlett
  60. Heisann! Jeg vil gjerne være med på den flotte give awayen din:) slenger med 3 lodd:)

    SvarSlett
  61. Heihei..jeg vil seff være med på dette og trekker 5 lodd
    kommentar,er følger og har vært det lenge..jeg har også deg i bloggrollen min og har hatt det lenge..

    TVITVI
    klem fra Lill

    SvarSlett
  62. Jeg er med :D
    deltar med 4 lodd :)
    kommentar+linket på fb.
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  63. Hei, jeg vil være med og tar ett lodd :) margrethekarijord@gmail.com

    SvarSlett
  64. Jeg vil gjerne delta, og trekker 6 lodd!
    Linker fra Facebookveggen min.

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  65. Full pott på meg:D Satser på like god vinnerlykke som deg;D

    Ønsker deg en finfin tirsdagskveld!

    SvarSlett
  66. Trekker 3 lodd :)
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  67. Hopper i det med 1 lodd fra denne kanten!!!! Håpe*håpe*!!!
    Klem S :)

    SvarSlett