tirsdag 19. juni 2012

Den som intet våger, intet vinner...


Jeg synes det er stas med give aways, 
både det å kunne gi bort og selvsagt vinne er utrolig moro...


De siste månedene har jeg vunnet masse flott!
Blant annet støvsuger hos Feien og Fjong
innrammet manifest hos MadebyKine
4 ruller med møll tapet hos Fargerike
hårbånd til vesla hos Maligima
Mine aller første sangkort hos Mitt herlige liv
kul 70-talls barnebukse hos Bøtteknotten
stilig fjøl hos Ninas hjem og SuperLille
gavekort fra Whiteaway hos Sheneligans
Rayban barnesolbriller hos Mer enn bare ord,
og i dag kom den flotte strandbag`en fra Sögne Home
som jeg vant hos Bo-dilla.

Har du enda ikke meldt deg på min lille give away kan du gjøre det her!
Med andre ord den som intet våger intet vinner ;)



6 kommentarer:

  1. Fornøyd med støvsugeren?

    Det ble omtrekning og jeg vant den andre. venter på den i posten enda. Håper det blir bra å tørke opp 356 smuler etter ungene....

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig fornøyd :D
      Helt super når man har barn og må støvsuge minst en gang om dagen! Dessuten har vi et monster av en støvsuger fra før (den veier ihvertfall alt for mye), så genialt at jeg nå slipper å drasse med meg den overalt ;)

      Slett
  2. Oi oi du har jammen vinnerlykken med deg!!
    Den stranvesken er kjempelekker,heldige deg!! ;-)
    God kveld til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  3. Jøss, så heldig du er da! Jeg prøver å holde meg oppdatert på Give aways, og deltar i mange, men har ikke vunnet så mye enda...
    Ha en fin onsdag!
    Hilsen Kaja

    SvarSlett
  4. wow!!! for ei vinnerlykke du har!!
    Tipper du lotto?!? Det burde du gjere :o) hi,hi :o)

    klem ib

    SvarSlett