torsdag 28. juni 2012

Klatrestativ og markjordbær...


Da er snart min første ferieuke over,
men heldigvis har jeg tre igjen ;)
Da skal vi være sammen hele gjengen,
og det gleder jeg meg masse til!


Mitt nye "klatrestativ" fungerer foressten kjempebra!
Har jo hatt sykkelen en stund,
men nå har den endelig kommet til sin rett...


Ellers har jeg fått takk i litt etterlengtet teglstein.
Fikk et tips av ei gammel skolevenninne på facebook, 
og sendte mannen sporenstreks avgårde for å hente ;)


Noen dager til med sol, 
og vi kan kose oss oss med enda fler markjordbær!
Håper denne sommeren blir litt bedre værmessig enn i fjor, 
men uansett så er det alltid godt med litt ferie ;)

Tusen takk for alle de koselige kommentarene dere legger igjen hos meg, 
det settes det stor pris på!!!
Og ikke minst tusen takk til alle dere som har stemt på meg ;)



4 kommentarer:

  1. Ah, så kult "stativ" ;-) Og markjordbær - er ikke det sommer, så vet ikke jeg!! Kos deg med ferie! Jeg har "ferie" selv - dvs. permisjon mens jeg venter på den lille som burde komme snart!

    SvarSlett
  2. Sykkelen var kjempefin :)
    Den blir nok bare finere og finere når den blir brukt som klatrestativ.
    God jordbær-sommer :)

    SvarSlett
  3. Deilig ferie :)

    Klatrestativet var finfint!

    Fin helg, søte!
    klem

    SvarSlett
  4. Så lurt, det ble jo kjempe fint!!!!

    Det er så deilig med sommer - bare det å legge seg uten å måtte skru på vekkerklokken - lykke :-)

    Kos deg med familien
    Klem fra janicke

    SvarSlett