onsdag 1. februar 2012

Litt nytt på barnerommet!


I høst en gang bestillte jeg en wallie fra ebay!
Ettersom det har vært litt usikkert med tanke på hvordan vi gjør det med romfordeling, 
har det tatt litt tid før den kom opp...


Husker ikke eksakt hvor jeg fant den og hva summen var, 
men ihvertfall under 150,-
Veldig fornøyd med den og så var den superenkel å få opp!
Kan helt sikkert finne det ut altså...


Morsomt å se hvordan de små vokser ihvertfall!
Og en enkel og billig fornying på gullungens rom...




18 kommentarer:

  1. Kjempesøt:D Og Ebay er såå kjekt!

    SvarSlett
  2. Kjempefint♥

    klem fra Lill

    SvarSlett
  3. Kjempesøt!!
    Fin dag til deg!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  4. Så utrolig nydelig den wallstickeren var og for en fin pris. Utrolig artig å ha denne så du kan se hvor mye de søte små vokser :-)

    Jeg så at du også skulle på bloggtreffet og gleder meg masse til å møte deg igjen. Jeg kjenner ikke så veldig mange så da er det godt med noen kjente fjes.

    Tusen takk for den skjønne hilsenen på bloggen min i går, den ble jeg så utrolig glad for. Det er ganske skummelt å bli førti, men foreløpig går det bra :-) Har jo fått så utrolig mye oppmerksomhet og nydelige gaver ♥

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  5. Så herlig Wallsticker!

    Fabelaktig onsdag!
    Siste dag i Kristiansand før jeg vender nesa hjemover :)

    klem

    SvarSlett
  6. Kjempesøt! Gøy å følge ungenes vekst ja :) Plutselig er de konfirmanter vet du :) (Snakker av erfaring)

    SvarSlett
  7. Så fin!!
    God onsdagskveld:)
    Klem

    SvarSlett
  8. Kjempefin wallsticker:)
    3 dager igjen, kjenner det kiler i magen.
    Ha en fin kveld
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  9. Den var kjempesøt, og veldig koselig å følge med på hvor fort ungene vokser. Ikke minst på en så flott "målestav".

    Fin torsdag til deg, klem.

    SvarSlett
  10. Så fin den var da. Herlig med slike høydemålere.
    Ha en fin dag!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  11. Den var jo kjempe stilig!
    skal bli hyggelig å treffe deg til helga.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  12. Så fint! Må vel få meg noe sånt på barnerommet med tiden jeg også;

    Vi ses på lørdag! Selveste Fabelaktig Aften!

    SvarSlett
  13. Kjempe fint. Så gøy at man kan sette merker etter målingene med blad ;-) Jeg har også et lignende tre men det var helt grusomt å få opp + vanskelig å få det til å feste seg ;-)

    Klem Ellen

    SvarSlett
  14. Hei!
    Så fin den var!!
    Kjempe søt!
    Artig å følge med kor mykje dei små vokser :o)
    God fredag til deg!

    SvarSlett
  15. Så koselig med alle dyrene rundt=)

    God helg

    SvarSlett