torsdag 23. februar 2012

Utfordring, karneval og feber


Her i huset merkes det også med dymo, 
en artig liten sak som kostet 99,- på Clas Ohlson.
Blant annet har krydderhylla blitt merket, 
både med dymo og for hånd!


Det nyeste tilskuddet i familien har foreløpig 
kun fått navnet sitt i dymo på dørskiltet, 
men hun måtte jo være med hun også...


Ellers har vi dymomerker blant annet på knagger i gangen, 
nøkkelskapet og på vaskerommet.
Ikke rukket å ta bilder av alt da gullungen er hjemme fra barnehagen med feber!


Egentlig skulle han vært med på karneval i barnehagen i dag, 
men det går jo ikke når man er syk desverre!
Men man har jo sjørøverpysj så da blir det karneval i slappform på sofaen i stedet...


Lillegull måtte også "pyntes" mente han, 
så hun er Tigergutt for anledningen!

Ellers skulle gullungen egentlig reist på fjellet med mommo og moppa i kveld også, 
men det utgår jo!
Ikke mye moro når man har gledet seg sånn...
Jeg skal ha noen jenter på me&i party i kveld, 
men det er etter leggetid så det klarer vi å gjennomføre!
 Med de to øverste bildene deltar jeg på Fabelaktig Maias merke-utfordring.
Bli med du også da vel!!!




8 kommentarer:

  1. Kjempeflott krydder skap.. har hatt delen til en slik.. liker de utrolig godt..

    Ønsker deg en fin dag

    kerstin

    SvarSlett
  2. Liker krydderhyllen :)
    Stakkers lillegutt som er syk på karnevalsdagen da, ikke kjekt!
    Ønsker dere alle en fin helg og mange bli-frisk-klemmer.
    Anette

    SvarSlett
  3. Så fin ei krydderhylle!! :)
    Herlig!!

    Slik dymo er fantastisk kjekt
    på mange måter. Og så er det
    jo fint også :)

    Ønsker deg en super kveld!!

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  4. Å herre for en nydelig liten jente!!!
    Jeg har ikke vært i bloggverden på lenge, så har ikke sett bilder siden hun ble født omtrent...
    Kjempetøff i tigerdrakten :)

    Mye sykdom her også :( Er det ikke den ene så er det den andre...
    God bedring til dere

    *klemmer*

    SvarSlett
  5. Jeg ELSKER Dymo og skal innom Clas Ohlson og kjøpe meg den fine manuelle Dymoen til uken, de nye digitale er nemlig ikke halvparten så fine som disse gamle. Nå må jeg også innom Nille å se etter bokstavstempler, takk for tipset :-)

    Så skjønn lillesnuppa var med tigergutt-kostyme og stakkars bror som gikk glipp av karnevalet i barnehagen, det er jo årets høydepukt!



    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  6. Det der skjedde min sønn også. :-S Kjedelig for dem altså. Han skulle være tiger han og hadde øvd i dagesvis. Ikke lett å forklare at hele greia gikk fløyten.

    SvarSlett
  7. Så gøy du deltar :)

    God bedring til dine små!

    Fabelaktig fredag til deg og dine.
    Her skal nye gardiner henges opp og pizza som skal bakes :)
    Stort smil fra meg

    SvarSlett
  8. Hei, veldig fin krydderhylle. Jeg må nok innom Clas Ohlson jeg også skjønner jeg :) Ønsker deg en flott helg. Hilsen tone :)

    SvarSlett