mandag 19. desember 2011

Juletre og marspian!


Da er alt klart til jul!
Egentlig var planen å pynte treet lillejulaften,
men vi ble enige om å gjøre det i dag i stedet...


Her er lillegulls første møte med juletreet, 
masse spennende å klå på der gitt!


Så mens jeg fikk pynte juletreet, 
laget mann og barn marspian figurer!
Sjelden jeg ser hele gjengen så konsentrerte ;)


Dette er barndomsnostalgi for kjærsten min, 
og det blir ikke jul uten!


Figurene ble malt med konditorfarge, 
og både små og store koste seg!


Gullungens leggetid ble utsatt med ett par timer, 
for dette var gøy og ikke minst koselig!
Jaja, det er jo bare jul en gang i året ;)


Så nå har vi masse flott marspian, 
vi kan by gjestene våre på i jula!


Og ser dere hva som gjemmer seg bak juletreet?!
Ingen julegave, 
men dåpsgaven til lillegull fra onkel R og tante S!
Et utrolig flott dukkehus fra Fru Rosas Landhandel.

Nå er alt klart til jul hos oss, 
så de siste dagene fremover skal kun nytes!




6 kommentarer:

  1. Åhh, så heldig hun er som får såå fint dukkehus, det er desverre ikke under juletreet hos oss i år. Kanskje det kommer senere:)
    Koselig når alle samles rundt bordet for å lage julegodter!

    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  2. Heiheiii!


    Sååå koselig med juleforberedelser..
    Her kommer treet inn snart, ikke rukket det enda..

    Oi, lekkert dukkehus! Vurderte sånn til Karo i julegave, men fant ikke noe jeg likte. Men dette så perfekt ut! hmmm,..., KLemmer

    SvarSlett
  3. Så kos med marsipan-tradisjon og pynting av juletre;)
    Så fint det ble ♥

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Overraskelse til deg inne hos Villa Greve.

    Juleklem fra meg.

    SvarSlett
  5. Kjempefint juletre:)
    Vi skal pynte vårt idag..gleder meg som en unge:)

    ligger en overraskelse til deg på bloggen min..

    klem fra Lill

    SvarSlett
  6. Gratulerer med alle gavene du har vunnet, kanskje du skulle spille Lotto :)
    Så kjekt !!!
    Kos deg disse førjulsdagene

    Klem

    SvarSlett