mandag 12. desember 2011

VINNERE!


Da er min lille give away avsluttet, 
og vinnerene trukket!
Hele 96 stykker ble med, 
og 274 lodd ble tatt!

Random.org fikk jobben med å trekke 2 heldige vinnere!


Den første premien ble vunnet av Lynetmor med lodd nr.101!
Hun har vunnet en All you need is love wallsticker,
og 2 kjøkkenhåndklær.


Premie nr.2 ble vunnet av ELLEMELL med lodd nr.89
Hun får en Kjærlighet wallsticker, 
og 2 kjøkkenhåndklær!

Synes det var litt moro når jeg først var i gang, 
så har trukket en trøstepremie også!
Ida Elise kan vente seg en liten overraskelse i posten!

Send meg en mail så fort som mulig, 
så skal jeg prøve å få sendt ut premiene før jul!



7 kommentarer:

  1. Hei, så gøy å vinne da :-)
    Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  2. Gratulere til alle sammen:)

    Nyt uken!!

    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Grattis til de heldige vinnerne :)
    Klæm

    SvarSlett
  4. Åh så gøy!
    jeg ahr sendt deg mail med adresse:)
    blir spenennde og se om pakken kommer frem før jul da kanskje:)

    klem ellemell

    SvarSlett
  5. Gratulerer til de heldige vinnerene!

    SvarSlett
  6. Grattis til heldige vinnere;-)
    God mandagskveld!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett