onsdag 21. desember 2011

Utfordring: Vis oss ditt juletre!


Juletreet ble pyntet på mandag!
Egentlig pleier vi å pynte Lillejulaften, 
men vi ble enige om å gjøre det da i stedet!
Vanligvis pleier det å være masse innvendinger på hvordan vi skal pynte treet også,
men merkelig nok så fikk jeg gjøre det helt på egenhånd denne gangen...


Jeg fant noen vakre "julekuler" på et bruktmarked i høst, 
og de fikk selvfølgelig plass på treet!
I år ble det gran, 
og det lukter helt fantastisk!!!


Nissen har også fått plass i treet, 
sammen med kongler, hjerter, fluesopper, kuler m.m.
Noe er nytt, noe er gammelt og noe er hjemmelaget!


Det er endel rødt på treet mitt, 
men jeg elsker rødt og spesielt til jul!
Ønsker meg et nytt juletreteppe, 
så det får jeg sikre meg på salg slik at det er klart til neste år!


Det er Lillegulls første jul, 
og her utforsker hun julepynten med onkel R!
Jeg har tatt mine forholdsregler og ikke hengt pynt på de nederste greinene ;)
Fantastisk koselig å komme opp i stua om morgenen nå, 
for med treet på plass er det endelig jul!

Vis frem ditt juletre, 
og bli med på utfordring hos Snikkerbuo du også!






6 kommentarer:

  1. koselig juletre:)
    har dessverre ikke juletre i år, ikke ennå i hvertfall...blir nok et litet et;)

    jeg har forresten en utfordring på min blogg også:)
    kanskje du vil være med?

    SvarSlett
  2. Koselig juletre :)
    Har en hyggelig overraskelse til deg på bloggen min :)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Fint julatre.

    Mitt står forsatt ute, eg vil ikkje ha det
    inn før vetlejulafta, det er tidsnok for meg. :)

    Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  4. Kjempefint juletree, og det er noe med den lukten som virkelig ringer julen inn :-) Vårt juletree blir desverre ikke pyntet før lille julaften, selv om jeg har fryktelig lyst til å få gjort det før :-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Så fint og gjennomført tre - liker også godt rødt til jul - rødt er JUL!

    Vårt har kommet "inn" i garasjen, til avklimatisering - så får det komme inn i stua i morgen. Blir koselig å få inn da. Her er det barna som bestemmer i enno noen år så da blir det nok ett meget fargerikt tre (i år også). Men barnepyntet tre er jo JUL!

    God jul til dere!

    SvarSlett
  6. Så fint treet deres ble!
    Ønsker deg og dine en riktig god jul :) Klem

    SvarSlett