lørdag 10. april 2010

Årets første loppemarked


Da har jeg fått stillt litt loppis-abstinenser!
Så tilfeldigvis en annonse i avisen i går
om at det skulle være loppemarked i nærheten,
og da måtte jeg selvfølgelig ta meg en liten tur.


Først fant jeg disse to rammene.
Og gamle rammer er noe jeg alltid ser etter.
Det var ikke det store utvalget på dette loppemarkedet,
og mye varer var forhåndspriset ganske så stivt.
Men jeg endte da opp med litt alikvel...


Blant annet denne krydderhyllen.
Den mangler litt som dere ser, 
men kunne rett og slett ikke gå i fra den.
Den skal vaskes og males,
og da tror jo den kan bli riktig så fin.
Var litt usikker på hvor jeg skulle plassere den, 
men den passer perfekt inn på kjøkkenbenken ved siden av komfyren.


Tilslutt fant jeg disse søte gamle nissene.
Har sett etter slike, 
og nå er jeg stolt eier av 2 stykk!


Det var godt å endelig komme i gang med loppis-sesongen,
og så møter man alltid kjente.
Så nå lurer jeg på om det ble noen kupp på Frk.Twil 
med den flotte bloggen Willa Twil?



Ellers ble det også tid til litt lek og kos ute i solen.
Her er gullungen ute på årets første traktor-tur.
Traktoren er også et loppisfunn.
Den fant jeg i fjor sommer og er til stor glede!

Nå skal jeg nyte kveldens siste solstråler.
Ha en fortsatt fin dag alle sammen!

8 kommentarer:

  1. For en vellykket loppishandel!
    SÅ mye fint du fikk tak i!
    Ble helt nostalgisk, jeg har to eksakt like nisser jeg har etter mine besteforelre *gode minner*
    Herlig liten krabat på finfin traktor - helskjønn!!
    Og så hyggelig blogg du har - her var det koselig!!
    Og det er veldig hyggelig at du er med på min GiveAway ♡♡♡ storveis glad for det!!
    Ønsker deg en nydelig søndag!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  2. Hei ♥

    Så mye flott du fikk tak i da :))) LYKKE ♥

    Det var riktig koselig her inne hos dej ♥ Så koselig att du vil delta på min give away da og jeg ønsker dej lykke til ♥

    Hopp og Sprett fra mej ♥

    SvarSlett
  3. Oi her var det mye fint.Loppis er gøy!
    Ha en flott kveld=)

    SvarSlett
  4. Hei:)
    Takk for koselig kommentar inne hos meg. Så fint det var her hos deg da:)
    Og fine funn du hadde kommet over!

    Ønsker deg en fortsatt fin kveld og snart ny uke
    Janne Merethe

    SvarSlett
  5. Den hyllen er sååå fin..
    Jeg fant ikke noe som helst som kan kalles kupp eller funn! En ramme med sprukket glass til ti kroner. Jippi!
    Hadde vledig lyst på stolen, men fornuften sa nei gitt.. Så vi får håpe det blir et bedre loppis neste gang! klemmer

    SvarSlett
  6. Hei!

    Takk for koselig kommentar på bloggen min!
    Kjempe nydelig blogg du har - legger meg til som følger :-) Ønsker deg ei fin fin ny uke :-)

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  7. Hei. Nei den på Andorsrud tror jeg er stengt. Denne ligger på Hallermoen like ved Hallermoen skole - i Abelhaugveien. De er åpent når de er hjemme, men har fast åpent lørdager og søndager fra 11-15.
    Hilsen Britt Eva

    SvarSlett
  8. Hei, jeg titter innom deg en gang til...
    For jeg har nemlig en Award til deg inne hos meg ❊❊❊
    Send den videre om du har lyst, ikke noe press!!
    Ønsker deg en herlig uke!
    Klem Lokki

    SvarSlett