mandag 26. april 2010

"Ny" krydderhylle


I et tidligere innlegg skrev jeg om denne krydderhylla, 
som jeg fant på loppis.
Nå har den fått en liten make-over!

FØR

Er ikke helt ferdig, men så godt som!
Så her kommer etter-bildene.
ETTER

Jeg har desverre ikke de originale glassene/krukkene
som skal være nede,
men det kan det jo hende at jeg er så heldig å får tak i en gang.
Foreløpig så får det duge med noen små krydderglass fra Søstrene Grene.


Har heller ikke helt bestemt meg for hva jeg skal ha i alle skuffer og glass,
men dere får jo nå et lite innblikk i hvordan det blir!


Jeg er ihvertfall super fornøyd, 
og i tillegg så passet den jo helt perfekt inn på kjøkkenbenken!
Selv om det måtte endel "ommøblering" til av kaffemaskiner, 
oljer og annet dill jeg har på kjøkkenet!!!


Ønsker alle bloggere og lesere der ute 
en fantastisk uke!!!
-Karianne-



8 kommentarer:

  1. Hyllen ble super bra.. Liker når ting blir hvite* hihi.. De skuffene er bare super fine, og det ble jo bra med de nye krukkene også.. God plass til masse krydder og stæsj nå da.. Ha en super kveld.. Klemmer*

    SvarSlett
  2. Kjempefin vart den! Kva skulle vi gjort uten kvitmåling!!?
    Kos deg ikveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. SÅ flott det ble!!
    Jeg synes glassene fra Søstrene Grene gjorde susen - kreativt og kjempelekkert!!
    Du har all grunn til å være stolt!! Dette var storveis!!
    Ønsker deg en nydelig uke!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  4. Så kjempefin den ble! Er helt utrolig hva litt hvitmaling kan gjøre:)

    Ha en flott kveld!
    Randi:)

    PS; så gøy at du vil være med på Give Awayen min:)

    SvarSlett
  5. Den ble råstilig!!! Jeg har lenge tenkt på at jeg må få puttet krydderene mine i nye krukker(ettersom det vi har nå kjøpte Tomas på 90-tallet).. Og hvorfor i alle dager har jeg ikke tenkt på de søte fra søstrene grene. Takk for at noen tenker litt lenger enn meg og deler det i tillegg:) stor klem fra henriette

    SvarSlett
  6. Utrolig stilig den ble, kjemeheldig med det loppefunnet!!!
    Ønsker deg en fin kveld:)

    SvarSlett
  7. Hei :)Så koselig blogg du har!
    Så utrolig lekker den krydderhyllen ble... Så jo helt ny ut nesten...
    Jeg skal på loppis i morgen :D håper jeg finner noe brukende...

    Ha en fin helg...

    SvarSlett
  8. Hei
    Kjempekoselig blogg. De små glassene får du kjøp hos "Ellas Kitchen Company"

    SvarSlett