lørdag 17. april 2010

Velkommen

Velkommen til en bitteliten sniktitt på huset i svingen.

Som dere ser så har vi fremdeles snø på gårdsplassen,
men er heldigvis ikke mye igjen nå.


Slagbenken er et lite før og etter prosjekt.
Kjøpt på loppis ifjor for 300,-

FØR

 Lakkert furu benk, 
som ble grunnet og malt med 2 strøk oljemaling.
Mulig den trenger et strøk til etterhvert, 
men det duger så lenge.

ETTER

Putene på benken er kjøpt på H&M.
De er nå sprayet med imprigneringsspray for tekstiler,
så tåler de vann, skitt og sollys bedre ;-)


Ha en fortsatt fin lørdag!

5 kommentarer:

  1. Hvilken spray har du brukt? Trenger å gjøre det med de nye putene mine også. Har du mere igjen? Ble kjempe koselig med puter på benken da:-)

    SvarSlett
  2. Ja, er mer igjen.
    Har kjøpt den i en eller annen sko butikk, kan brukes på mer enn sko vet du ;-)

    SvarSlett
  3. Wow! Sånn benk ser eg og etter! Og berre 300?? Den vart kjempefin i kvit!!:)
    Den sprayen var jo kjempelur! Kva heite den og kor får ein tak i den?
    Ha ein fin dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Juhu!!!!

    VELDIG FIN BENK! Nesten for fin til å ha ute da du... Ser veldig koselig ut rundt hushjørnene dine!!! Gleder meg til vi kan få litt orden på sånt også...

    Uten tv og nett blir det ikke mye moro!? ELler kanskje det er det det blir?!?? Vi må ha mobilt bredbånd når vi flytter inn, tv vet jeg ikke om vi får med det første.. HJELP! Nett er viktigst da, tv´n er det ikke så nøye med..
    Vi er avhengige av mye rart du!?

    Fant du noe på loppis idag!? Jeg rakk ikke noe jeg, måtte være på huset følte jeg! Ops*
    Natta* Klemmer

    SvarSlett
  5. så utroølig flott benken ble! God ide med putespray! Hege

    SvarSlett