søndag 18. april 2010

Awards

Jeg har fått flere awarder de siste dagene,
og det er alltid like hyggelig
å bli satt pris på!
 
Denne fikk jeg av 
Hilde med den fine bloggen  
Tusen takk!!! 
Har svart på denne awarden i et tidligere innlegg.
 

Denne awarden fikk jeg av eieren 
til den flotte bloggen Hannepålandet,
Tusen takk!
 Og med den fulgte 2 oppgaver.
Å fortelle 10 ting som gjør meg glad , og så dele den med 10 bloggvenner
med en forklaring på hvorfor nettopp de får den!

10 ting som gjør meg glad:
1. Gullungen
2. At han er så fantastisk blid og fornøyd på morgenen
3. Samboeren min
4. Familien min
5. Verdens beste venner
6. Fantastiske skatter man finner for en slikk og ingeting på loppemarked o.l.
7. Bar asfalt
8. Overraskelser
9. Hyggelige kommentarer fra alle dere der ute på bloggen min
10. De fantastiske barna i barnehagen der jeg jobber 

Jeg vil dele denne med:

 Dere er alle bloggere som jeg følger, 
og som både inspirerer og gleder meg i hverdagen.

Gleder meg til å følge dere videre! 


7 kommentarer:

  1. Tusen takk for Award søte deg=0)
    Jeg setter stor pris på den=D
    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  2. Hei
    Tusen takk for både meldig på bloggen min og koselig Award:)
    Det var veldig koselig å motta:)

    Hpåer har hatt en flott helg..
    Klem

    SvarSlett
  3. Så moro med flere awarder!!
    Vel fortjent;-)

    Håper du har fått slappet av litt etter en hektisk helg, før jobb imorgen..
    Jeg skal komme meg i seng sammen med Harry Hole hvert øyeblikk! ;-)

    Klemmer

    SvarSlett
  4. Tusen hjertelig takk for award! Det varmer å få den,å det varmer å få slike fine ord.
    Du får ha en fin kveld vidre.
    Klem fra Christina

    SvarSlett
  5. Heisann!! Takk for at du ville være med på give awayen. Vet ikke om du har fått det med deg, men du vant trøstepremien inne hos meg. Send meg adresse på mail så skal jeg sende deg så fort jeg kan!(Hvis gaven faller i smak da..) min mail adresse er henrihaughalv@hotmail.com.
    Nå gleder jeg meg til å bruke kvelden på å lese bloggen din!!! Jeg legger meg til som følger hos deg også:) Stor klem fra Henriette

    SvarSlett
  6. Tusen ♥lig takk for award, det varmer ♥ mitt:)

    Ønsker deg en fin uke:):)

    Klem Lise

    SvarSlett
  7. åå- tusen takk for award søta:) :)

    Ha en flott kveld:) klemmer

    SvarSlett