mandag 12. april 2010

Jeg har fått award


Jeg har vært så heldig å få en award av Lokki 
med den koselige bloggen Lev Livet Lett.

Fremgangsmåten for denne awarden er som følger:

Kopier awarden til bloggen din
Link til den personen som ga deg awarden
Fortell 7 interessante fakta om deg selv
Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til
Link til deres blogger
Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden

  Tja, da var det 7 interessante fakta da...
1. Jeg er glad i orden, og vet alltid hvor jeg har ting
(stort sett iallefall)

2. Jeg elsker å lese, men har blitt veldig lite tid til det etter at gullungen kom til.

3. Jeg drømmer om å eie et gammelt hvitt hus.

4. Jeg har altfor mange sko og jakker som jeg ikke bruker, 
men som jeg ikke får meg til å kaste.

5. Jeg rager hele 155 cm over bakken.

6. Samboeren min er 10 år eldre enn meg, og har en datter på 9 år.

7. Jeg er veldig glad i sterk mat, gjerne indisk.

De 7 jeg velger å sende awarden videre til er;



Har vært på jobb med påfølgende personalmøte i dag,
så nå skal resten av kvelden tilbringes på sofaen ;-)

God kveld!

8 kommentarer:

  1. Tusen takk for award!!! Setter stor pris på at du tenkte på meg når du skulle gje den vidare:)))
    Ha ein strålande kveld:)
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Heihei igjen!!
    Tusen takk for award.. Jeg er bare litt somlete for tiden, fått den et par ganger før og har ikke fått blogget om det enda.. Ops.. MÅ ta meg tid til det.. Men akkurat nå var det morsomst å legge ut kjøkkenbilder o.l.!

    Jeg skal begynne på ny bok ikveld. Panserhjerter av Jo Nesbø, som jeg gleder meg.. Jeg må lese litt hver kveld jeg, fenger boken bir den fort lest ut! Heller bok en tv enkelte kvelder;-) Er deilig måte å avslutte dagen på!

    Håper du koser deg med å freshe opp den nye krydderhyllen din! hihi* Klemmer

    SvarSlett
  3. Hei. Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg og for den fine awarden du deler med meg. Da må jeg tenke litt da på 7 tin om meg og 7 nye awards som skal deles ut. Ha en fin uke. Hilsen Britt Eva

    SvarSlett
  4. Tusen takk for award, så koselig at du tenkte på meg ♥

    Håper kvelden i sofaen gjorde godt =)

    Klem C.

    SvarSlett
  5. Koselig at du blir med på min give away!!
    Moro å lese litt om deg i disse 7 punktene!! Ser du også har funnet deg en mann som er litt eldre enn deg:) Det har jeg også:) Men det er enda større aldersforskjell på oss... hele 17 år!!pytt pytt...
    Ønsker deg en god dag videre!!
    Klem Mona

    SvarSlett
  6. Hei hei og tusen tusen takk for awarden!!!
    Kommer et innlegg på det veldig snart ;-)

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  7. Tusen takk for koslig award:) Setter jeg stoooor pris på;)

    SvarSlett
  8. Og det ligger en award inne hos meg til deg også;)

    SvarSlett