søndag 20. november 2011

Fine krøller til julebordet!


I går var det julebord med jobben, 
og inne på bloggen til søte Mrs Hardy fant jeg en super enkel oppskrift 
på krøller uten å måtte bruke krølltang!


Jeg lagde meg først et strikkhårbånd, 
og tok litt KMS Curl up Curling balm i vått hår
og tvinnet håret rundt strikken!
Så sov jeg med det, 
og tok ut strikken en halvtime før jeg skulle dra.

 Og slik ble frisyren!
Satte kun i et par hårnåler og krøllene holdt hele kvelden.
Skal definitivt gjøres igjen, 
prøv gjerne selv også!

Nå blir det snart Jul i Blåfjell 2 med gullungen min, 
det er førjulskos det!!!




8 kommentarer:

  1. Oi! Det må jeg også prøve! :D
    Du ble knallfin! Men det er du jo alltid. :)

    SvarSlett
  2. Så fin du ble! Dette må jeg prøve!:)

    SvarSlett
  3. Så FIN du ble ♥
    Stilig den krøllemetoden der ja;)

    Ha en fin søndag!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Du har vunnet pepperkakeformer hos marias salt og søtt, hvis du ikke har sett det :) Så fin blogg du har den kommer jeg til og titte innom flere ganger!

    Klem fra Karin

    SvarSlett
  5. Stillig, eksempel til etterfølgelse!

    SvarSlett
  6. Flotte krøller til søt jente :o)
    Artig metode, det der!

    SvarSlett
  7. Hei!

    Så flott det ble. Du kledde de flotte lokkene:) På meg detter krøller ut med en gang. Nesten ikke vits å prøve! hehe

    Du får titte innom bloggen min der det venter en hyggelig overraskelse til deg.

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  8. Tusen takk! Var deilig å bli ferdig med den så jeg kunne få litt orden på stua igjen.

    Ble jo flotte krøller da, det må jeg prøve en gang ;-) Klem

    SvarSlett