fredag 4. november 2011

Stuebordet er på plass!!!


I dag har jeg hatt en veldig koselig dag!
Først lunsj med ei venninne og hennes søte sønn
som forøvrig er født kun 1 dag før lillegullet mitt.


Deretter har jeg hatt enda ei venninne og hennes søte sønn på halvannet år
på middagsbesøk!
Tror jammen jeg skal invitere han oftere 
for veldig koselig å høre en liten gutt si "Mmm", og "mer" om maten min ;-)


Også er endelig stuebordet mitt ferdig!
Mannen satte på hjul i går kveld, 
så da jeg våknet stod det fiks ferdig i stua.
Utrolig fornøyd, 
så nå føler jeg endelig at stua mi er blitt mer bloggbar ;-)


Fin julebok kom i posten i går også, 
som jeg var så heldig å vinne inne hos Toves bloggverden!
Tusen takk Tove!!!

Og i morgen skal mannen og jeg på halloweenfest, 
vertsskapet har visstnok virkelig lagt seg i selen med tanke på effekter!
Så det blir nok utrolig moro, 
gleder oss veldig!

Ønsker dere alle en super helg!!!



6 kommentarer:

  1. WOW! Det ble jammen et flott bord ja! :-)

    SvarSlett
  2. Kjempefint bord!
    Så utrolig mye fint du vinner, har skikkelig vinnerlykke du! ;)

    Klem

    SvarSlett
  3. Flott! Du er heldig som kom over en slik skatt.

    God helg
    Liza

    SvarSlett
  4. Kjempefint bord.
    Morsomt å ha noe som ikke alle andre har.
    Herlig blogg du har :)
    Legger meg til som følger.
    Ha fortsatt en fin kveld.

    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  5. Flott bord du har fått seg. Virkelig!

    Har prøvd ut sitron lemonaden nå, og den var god..

    Ha en super helg!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  6. Så flott bord :D Og så bra pakken kom frem :)
    klem Tove

    SvarSlett