torsdag 10. november 2011

Litt julepynt!


Ikke lenge til jeg/vi kan begynne å pynte litt til jul hjemme nå, 
har forsåvidt begynt litt!
Fikk et supert tips inne på bloggen; 


Kongler i potter!
Ser jo ut som bittesmå juletrær, ikke sant?!
Alt du trenger er en liten potte, 
litt mose og noen store kongler!


De store konglene fant jeg i en hage i nærheten av hvor vi bor, 
så jeg har faktisk vært på kongleslang!!!
Tok kun de som hadde falt på bakken da, 
og det må vel være greit?!
Synes ihvertfall de gjør seg bedre i mine potter enn på "naboens" plen ;)




9 kommentarer:

  1. Se der ja! Så fint det ble :) Det ser jo ut som små juletrær ja, nydelig! Så koselig at jeg kan inspirere deg da :)

    Ha en nydelig dag!

    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Flotte:)
    Mye fint du kan gjøre med naturen.

    Liza

    SvarSlett
  3. Hehe, enig!
    Mye flottere på bordet enn på gresset til naboen;)

    Klem line

    SvarSlett
  4. Så smart! :-) Liker naturpynt. Men tidlig å pynte ennå da, spør du meg. :-)

    SvarSlett
  5. Det går så altfor altfor sakte mot jul... Jeg vil pynte nå!!!

    Vi må ha juleverksted igjen snart da.

    SvarSlett
  6. Så stilig!! Takk for tipset:)
    Klem, RM

    SvarSlett
  7. Det hadde vært kjempe koselig med besøk, men vi skal på fjellet å forberede julen i helgen. Hva med en gang til uka?

    SvarSlett
  8. Såå søte de var:)
    Takk for supert tips:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  9. Hei!
    Veldig dekorative!! Artig julepynt!!
    Kjekt med kongleslang... :o)

    SvarSlett