fredag 25. november 2011

Jul(etre) i hus!


I går var jeg og barna på en liten skogstur!
Målet var å finne et lite tre eller greiner vi kunne ta med oss hjem,
og jammen meg fant vi ikke et lite tre!
Et som noen hadde saget ned og lagt fra seg, 
så det tok vi med god samvittighet!


Nå står det i stuen, 
godt plassert i den gamle sinkbøtta!


Julepynten ble tatt ned i går, 
og mye er allerede på plass!


Sånn så det ut i går kveld, 
tok en real oppryddning også for samler seg ofte en del ræl fra år til år!
Bilder av et julepyntet hjem kommer etterhvert...

I kveld gleder vi oss til å feire pappa`n min og "moppa" som er 56 år i dag!
HURRA!!!



5 kommentarer:

  1. Så kosleg med eit tre i sinkbøtta!!!
    Det er kjekt med det ein finn i skogen :o)
    I helga skal eg på loftet å finne julepynten også, blir spennande å sjå kva som får stå framm i år. Det kan jo endre seg litt frå år til år..
    Håper de får ei flott feiring!
    God helg!

    SvarSlett
  2. Så koselig! Fikk så lyst å komme på besøk jeg, og bli med å lage julesaker ;0)

    Jeg feirer forresten 5 års bloggbursdag i dag du er herved invitert på feiring! ;0)

    Ha en god helg!

    SvarSlett
  3. Koselig med et lite juletre og kose seg med i førjulstiden;) Det lukter jo så godt ♥
    Her blir det hvert eneste år gitt bort eller ups... mistet noe julepynt fra året før, hehe, er mye rart en sparer på ja;)

    Ha en fin helg!

    Klem line

    SvarSlett
  4. Er det ikke kos å starte pyntingen! Fiiin adventsstake og bloggtreff på Living ser skikkelig hyggelig ut..

    Nyt adventstiden!

    Tusen takk for gode ønsker for papsen, selv om det fortsatt er kritisk er det lyspunkt nå.. Tror heiagjengen på sidelinja hjalp :)

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett
  5. Kjempelekkert!
    Jeg hadde et sånt innetre i fjor, men det ble for varmt for det. I år tror jeg at jeg skal ha et ute på inngangspartiet. Må bare la stormen "Berit" passere først... Ikke mye som står trygt nå nei:)

    klem

    SvarSlett