fredag 11. november 2011

Velkommen inn i stua vår!


Har vel omtrent ikke vist bilder fra stua vår tidligere, 
men nå som jeg har fått nytt bord
og føler at alt ser så mye lysere ut
så er dere hjertlig velkommen!


Dette er ikke drømmesofaen min, 
men jeg skal ærlig innrømme at denne er superpraktisk når man har små barn!


Er som kjent veldig fornøyd med det "nye" stuebordet
og nå virker alt så mye større også!


Ja, sånn ser det altså ut i stua vår!
Har litt lyst til å legge drivved tapet fra Storeys på vindu-veggen, 
men ikke helt sikker på om jeg tørr?!


Lillegull begynner å bli stor også, 
snart 6 mnd og "farter" allerede rundt i stua!


Mange fine detaljer på bordet, 
og utrolig god lagringsplass oppi!


Og så har jeg fått en aldeles nydelig bok i posten i dag
fra Veronica med den flotte bloggen Sørlandssjarm!
Tusen takk, boka var helt meg <3



9 kommentarer:

  1. Hei!
    Så kosleg stove du har, og stovebordet var virkeleg lekkert!!
    Praktisk med kiste, då kan ein lagre oppi og :o)

    SvarSlett
  2. Så fion stue;)
    Kjempestilig bord ♥
    Her er det heller ingen drømmesofa i hus, men med to unger, en mann (haha) og en hund, så får det praktiske gå foran det estetiske, slik er det bare;))

    Ha en fin helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. ÅÅååå for ett lekkert bord. Har du fått tak i det brukt el er det nytt? Nydelig lita tulle også
    Anki

    SvarSlett
  4. Hei
    Koselig stue du har og så nydelig lillegull er!

    Kjekt du ville være med på giveawayen min :)
    God helg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. Kjempe fint stuebord, jeg syns den type tapet er kjempe fint:) så hvorfor ikke prøve?

    God helg.

    Benedicte.

    SvarSlett
  6. Så moro at du vil være med på julegave-trekningen min :)

    Koselig stue du har og ei veldig søt prinsesse :)
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  7. Så utrolig koselig du har det! Kiste som bord er både vakkert og praktisk.

    Skjønne Lillegull. :)


    AW

    SvarSlett
  8. Koselig at du likte boka.
    Digger bordet ditt. Kjempefine bilder fra stua di, og ikke minst et nydelig bilde av lillegull =)
    Haei herlig uke.
    Gode klemmer

    SvarSlett
  9. Hei!
    Så fin stue dere har, og likte det nye bordet kjempegodt. Vu har også en sånn sofa i mørekbrumt skinn og ja, den er superpraktisk. God å sitte i, og så har vi noen 'Ludde' fra ikea og puter slik at den fremstår litt lysere.
    Klem :-)

    SvarSlett